افشای مشکل سخت افزاری جدی آیفون 12 اپل

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران- مدلهای جدید آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به سرعت در حال فروش هستند اما اپل بی سر و صدا تایید نموده که این گوشیها مشکل سخت افزاری جدی دارند.

افشای مشکل سخت افزاری جدی آیفون 12 اپل

به گزارش خبرنگاران، اسناد داخلی اپل که توسط مک رومرز به دست آمده است، نشان می دهد این شرکت اذعان نموده که مدلهای آیفون 12 مسائل جدی صفحه نمایش شامل پرپر زدن نور صفحه، درخشش سبز و خاکستری و انواع دیگر مسائل روشنایی را دارند.

جالب است که با وجود مواردی که از سوی کاربران آیفون 12 درباره مسائل صفحه نمایش گوشی در اینترنت گزارش شده است، در اسناد داخلی اپل آمده است که تعمیرکنندگان مجاز اپل نباید فعلا برای این گوشیها خدمات بدهند. اگرچه این موضوع ممکن است مالکان جدیدترین مدلهای آیفون را عصبانی کند اما احتمالا اپل در کوشش برای برطرف این مشکل به وسیله آپدیت سیستم عامل iOS باشد.

اپل هیچ بازه زمانی برای برطرف این مشکل تعیین ننموده اما شاید نگاهی به گذشته به پیش بینی این موضوع یاری کند. مدل قبلی آیفون 11 اپل مسائل رنگ سبز داشت و اگرچه این شرکت بعضی از گوشیها را تحت گارانتی عوض کرد اما با یک آپدیت که دو ماه بعد از نخستین موارد گزارش مشکل منتشر شد، به برطرف آن پرداخت.

بر اساس گزارش فوربس، اطلاعات درز نموده درباره نسل جدید آیفون 13 نشان می دهد که صفحه نمایش یکی از بزرگترین ارتقاهای این گوشی خواهد بود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1517

به "افشای مشکل سخت افزاری جدی آیفون 12 اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشکل سخت افزاری جدی آیفون 12 اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید