افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی منتفی شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، با پیگیری های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت و به جهت رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار؛ وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر به وسیله شرکت های تاکسی اینترنتی، به آن ها مسترد می گردد.

افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی منتفی شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم آنالیز موضوع، برابر آنالیز های به عمل آمده معین شد یکی از شرکت های فعال در این زمینه که سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت های مورد عمل را به اندازه حدود ده (10) درصد افزایش داده است.

بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین کلیه شرکت های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر گشت قیمت ها به نرخ قبلی بازگشت داده شده و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان مسترد شود.

در این خصوص شرکت های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفر های صورت گرفته در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ 17 لغایت 23 اردیبهشت ماه امسال را در قالب کد های تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2269

به "افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید