احتمال جدایی ژاکا از آرسنال برای پیوستن به یک تیم ایتالیایی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کاپیتان سابق آرسنال ممکن است به زودی این تیم را ترک کند و به یکی از تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ملحق گردد.

احتمال جدایی ژاکا از آرسنال برای پیوستن به یک تیم ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، گرانیت ژاکا که اخیراً به خاطر درگیری اش با طرفداران آرسنال و توهین به آنها از کاپیتانی این تیم خلع شد، ممکن است در ماه ژانویه از توپچی ها جدا به تیم فوتبال میلان ملحق گردد.

ژاکا که مدتی است از ترکیب آرسنال کنار گذاشته شده، در آخرین مصاحبه اش تأکید نموده بود که برای پس دریافت صندلی خود در تیم می ماند و می جنگد. اکنون اما شبکه RSI ایتالیا گزارش نموده است که این هافبک سوئیسی 27 ساله در میلان پایتخت مد ایتالیا به دنبال یک خانه است.

او به دنبال اهانت به طرفداران در واکنش به هو کردنش در جریان تساوی 2-2 ماه گذشته آرسنال، دیگر برای این تیم به میدان نرفته است و گفته می گردد که اونای امری سرمربی توپچی ها هم مسئله ای با فروش او ندارد.

ایوان گازیدیس، مدیراجرایی باشگاه میلان کسی است که ژاکا را سال 2016 برای آرسنال خرید و اکنون محتمل است که او یک بار دیگر این بازیکن ملی پوش را به تیم خود ببرد. روسونری فصل را بد شروع نموده و اکنون در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است. به همین دلیل زمزمه های خرید بازیکنان جدید برای تقویت تیم تحت راهنمایی استفانو پیولی در پنجره ژانویه شنیده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 584

به "احتمال جدایی ژاکا از آرسنال برای پیوستن به یک تیم ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی ژاکا از آرسنال برای پیوستن به یک تیم ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید