آخرین شرایط جاده ها، انسداد شریانی 3 محور مواصلاتی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

آخرین شرایط جاده ها، انسداد شریانی 3 محور مواصلاتی

باشگاه خبرنگاران پویا: سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در محور شهریار ـ تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور سه محور شهداد شهداد ـ نهبندان، خرم آباد ـ پلدختر و دلگان ـ زهکلوت نیز دچار انسداد شریانی است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به بارندگی و کولاک دو روز گذشته در برخی از جاده های استانهای شمالی، شمال شرقی و شمال غربی، تعدادی از این جاده ها به علت برف و کولاک شدید و نبود دید کافی و ایمنی لازم موقتاً مسدود و با تلاش عوامل پلیس راه و همکاران زحمتکش راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تمام این محورها باز شده و تردد روان و بدون مشکل انجام می گیرد.

وی درباره اجرای طرح محدودیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی نیز گفت: این هفته طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاکهای غیربومی و خروج پلاکهای بومی در شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1636

به "آخرین شرایط جاده ها، انسداد شریانی 3 محور مواصلاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جاده ها، انسداد شریانی 3 محور مواصلاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید