معافیت آزادکاران جام تختی از اردوی بعدی، نگاه ویژه به جام دانکلوف

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هادی حبیبی در حاشیه برگزاری تمرینات اردوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: هم اکنون سومین مرحله از تمرینات آماده سازی آزادکاران را پشت سر می گذاریم و خوشبختانه هر روز شاهد رشد و ارتقای انگیزه و روحیه بچه ها هستیم. این مرحله از اردو برای حضور آزادکاران در رقابت های بین المللی جام تختی در نظر گرفته شده که روز 26 دی در خانه کشتی تهران استارت خورد و تا 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معافیت آزادکاران جام تختی از اردوی بعدی، نگاه ویژه به جام دانکلوف

وی توضیح داد: اردوی چهارم تیم ملی کشتی آزاد قرار است روزهای 8 تا 17 بهمن ماه برگزار گردد که با تصمیم کادر فنی، نفراتی که باید در جام تختی کشتی بگیرند از حضور در این مرحله از تمرینات معاف هستند. به این ترتیب فقط نفراتی به این مرحله از تمرینات دعوت می شوند که در جام تختی کشتی نمی گیرند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد اضافه نمود: سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می گردد که کادر فنی اردوی بعدی را با توجه به سرانجام این رقابتها و با دعوت از نفرات برتر شروع خواهد نمود.

حبیبی به اعزام تیم ملی کشتی آزاد به یک تورنمنت بین المللی هم اشاره نمود و گفت: طبق برنامه مدون کادر فنی قرار شده تا تیمی منتخب از آزادکاران اردونشین را به تورنمنت بین المللی دانکلوف بلغارستان اعزام کنیم که این مسابقات طی روزهای 9 تا 12 اسفندماه برگزار می گردد و اهمیت فراوانی برای کادر فنی و کشتی گیران اعزامی دارد. البته دو تورنمنت دیگر هم با توجه به رنکینگ اتحادیه جهانی در دستور کار واقع شده است که ابتدا تورنمنت ساساری ایتالیا در خرداد سال آینده و سپس تورنمنت بین المللی یاشاردوغو ترکیه در مرداد ماه خواهد بود.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: تمام برنامه ریزی کادر فنی بر این اصل پایه گذاری شده که در نهایت تیمی یکدست و منسجم، مهیای رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان گردد. در ادامه نیز امیدواریم با ادامه همین روند بهترین نتایج را در المپیک 2020 توکیو کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 173

به "معافیت آزادکاران جام تختی از اردوی بعدی، نگاه ویژه به جام دانکلوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت آزادکاران جام تختی از اردوی بعدی، نگاه ویژه به جام دانکلوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید