گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است فقط در آمریکا و اروپا عرضه گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در رابطه با گوشی گلکسی S21 فن ادیشن طی هفته های گذشته گزارش های مختلفی منتشر شده و مثلا مدتی قبل اعلام شد که سامسونگ فراوری این گوشی را به علت کمبود تراشه متوقف نموده است. سامسونگ در واکنش به این خبر اعلام نمود که هنوز تصمیمی راجع به این موضوع اتخاذ ننموده است.

گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است فقط در آمریکا و اروپا عرضه گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

حالا یکی از سایت های کره ای گزارش داده که به علت همین مشکل کمبود تراشه، احتمالا سامسونگ گوشی گلکسی S21 فن ادیشن را در آمریکا و اروپا عرضه خواهد نمود. یک منبع مطلع به این سایت گفته که این گوشی احتمالا در ماه اکتبر (مهر-آبان) راهی بازار اروپا و آمریکا می گردد.

این منبع بعلاوه شرح داده که سامسونگ ابتدا توقف فراوری این گوشی را در نظر گرفته اما در نهایت تصمیم گرفتند که تعداد محدودی از گلکسی S21 فن ادیشن را برای کاربران آمریکایی و اروپایی ارائه نمایند.

روی هم رفته با توجه به گزارش هایی که به تازگی منتشر شده، با شواهد زیادی مبنی بر مسائل فراوری گلکسی S21 فن ادیشن روبه رو هستیم. سامسونگ هنوز به این گزارش تازه واکنش نشان نداده و معلوم نیست که آیا دیگر گوشی های این شرکت هم تحت تأثیر کمبود جهانی تراشه قرار می گیرند یا نه. احتمالا طی هفته های آینده جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1916

به "گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است فقط در آمریکا و اروپا عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است فقط در آمریکا و اروپا عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید