کیمیا علیزاده نماینده چین تایپه را شکست داد، یکقدم تا نیمه نهایی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، کیمیا علیزاده با مدال برنز المپیک و مدال برنز دوره قبل رقابتهای دنیای، در سومین پیکار خود در رقابهای قهرمانی دنیا، ئی چینگ لی از چین تایپه را با امتیاز طلایی شکست داد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز خود باید با نماینده کرواسی پیکار کند.

کیمیا علیزاده نماینده چین تایپه را شکست داد، یکقدم تا نیمه نهایی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

علیزاده وقت اول این دیدار را یک بر صفر به سود خود پایان داد. وی در وقت دوم نیز 8 بر 3 پیروز شد. در وقت سوم این نماینده چین تایپه بود که اختلاف امتیاز را جبران کرد و در نهایت با تساوی 14 بر 14، کار به وقت چهارم و امتیاز طلایی کشیده تا علیزاده با دریافت امتیاز لازم پیروز از میدان خارج گردد.

علیزاده در وزن 62- کیلوگرم دور نخست فرناندا آگویره از شیلی را با نتیجه 14 بر 9 از پیش رو برداشت و در ادامه هم آشلی کرایولد از کانادا را 36 بر 22 شکست داد.

تیم کشورمان امروز دو نماینده داشت که پوریا عرفانیان آخرین نماینده تیم مردان کشورمان در وزن 80- کیلوگرم بعد از رجحان 21 بر5 در اولین دیدار برابر باربوسا الویس از پورتریکو، 20 بر 14 مقابل آنتون کوتکوف از روسیه بازنده و از دور مسابقات خارج شد.

تیم مردان ایران که با 41 امتیاز در کورس تیم های مدعی واقع شده است، برای قرار دریافت در بین سه تیم نخست این رقابتها به میرهاشم حسینی برای کسب مدال طلا امیدوار است. وی در مرحله نیمه نهایی وزن 63- کیلوگرم به مصاف محمد اف از آذربایجان می رود.

تکواندو ایران در این رقابتها 6 تکواندوکار در بخش زنان و 8 تکواندوکار در بخش مردان حضور دارد، که از این جمع 14 نفره، میرهاشم حسینی برای مدال برنز کوشش می نماید، کیمیا علیزاده به کار خود در جدول مسابقات ادامه می دهد. طی روزهای گذشته آرمین هادی پور یک نشان نقره و مسعود حجی زواره هم یک نشان برنز برای تیم کشورمان کسب نموده اند. طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، پوریا عرفانیان و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

پرونده این دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا عصر امروز آدینه نهم تیرماه در موجوی کره جنوبی بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 501

به "کیمیا علیزاده نماینده چین تایپه را شکست داد، یکقدم تا نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمیا علیزاده نماینده چین تایپه را شکست داد، یکقدم تا نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید