تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران ، این دوره از مسابقات با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور روز سه شنبه به میزبانی روسیه در سالن تراکتور شهر چلیابینسک آغاز و تا دوشنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. فرزان عاشورزاده اولین نماینده کشورمان است که در روز نخست مسابقات به میدان می رود. وی ابتدا با قرعه استراحت روبرو شده و سپس با یکی از نمایندگان قزاقستان یا آلبانی مبارزه خواهد کرد.

تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند

بر همین اساس محمد کاظمی در وزن 54- کیلوگرم در نخستین گام با نماینده قبرس مبارزه می کند و در دور دوم با برنده پیکار قزاقستان و کانادا مبارزه خواهد کرد. در وزن 63- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی

در دور نخست با تکواندوکار برزیلی مبارزه می کند و در دور دوم با برنده دیدار چین و قطر پیکار می کند.علیرضا نصرآزادانی سرگروه تیم ملی کشورمان در وزن 68- کیلوگرم نماینده غنا را در اولین دیدار پیش رو خواهد داشت.

در وزن 74کیلوگرم مسعود حجی زواره در اولین گام با تکواندوکار الجزایری مسابقه خواهد داد و در دور دوم به مصاف برنده کرواسی و غنا می رود. مهدی خدابخشی نماینده وزن 80- کیلوگرم پس از یکدور استراحت، در دور دوم با برنده دیدار یونان و اردن مبارزه می کند. در وزن 87- کیلوگرم امید عمیدی هوگوی تیم ملی را برتن دارد که در دور نخست با نماینده کنیا مبارزه می کند و در دور دوم با تکواندوکاری از چین تایپه رو در رو می شود. آخرین تکواندوکار کشورمان هم سجاد مردانی است که در وزن 87+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می رود. وی در دور نخست استراحت می کند و در ادامه با برنده دیدار عراق و ساحل عاج مصاف خواهد کرد.

اما 5 نماینده تیم بانوان کشورمان هم در این مسابقات رقبای خود را شناختند. کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده لهستان می رود و سپس در صورت برتری با تکواندوکاری از کرواسی رقابت کند. در وزن 62- کیلوگرم شکرانه ایزدی در اولین مبارزه خود با نماینده مجارستان رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده دیدار شیلی و قزاقستان مبارزه می کند.

فاطمه روحانی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم تیم ملی بانوان در نخستین گام با کرواسی مسابقه می دهد و در ادامه با نماینده سوئد پیکار خواهد کرد. هانیه اخلاقی هم در وزن 73- کیلوگرم دور نخست با ترکیه رقابت خواهد کرد و سپس با برنده دیدار ونزوئلا و نروژ دیدار می کند. اکرم خدابنده تکواندوکار سنگین تیم ملی بانوان در وزن 73+ کیلوگرم ابتدا با نماینده الجزایر را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف تکواندوکاری از ترکیه خواهد رفت.

این دوره از مسابقات به مدت هفت روز به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 540

به "تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید