هزینه های سفر به یونان با تور کشتی کروز یونان بدون ویزا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اگر به دنبال تفریح، بازدید از جاذبه‌های تاریخی، حمام آفتاب گرفتن و یا سفر با کشتی هستید ما به شما سفر با کشتی کروز یونان را پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه های سفر به یونان با تور کشتی کروز یونان بدون ویزا

کشور یونان غذاهای محلی بسیاری برای خوردن دارد که یک وعده غذا در رستوران‌های آن تقریبا 20 یورو هزینه دارد که بستع بع سلیقه شما تا 30 یورو یا حتی بیشتر از آن متغیر است. اگر به دنبال غذاهای ارزن‌تر هستید، یک نوع غذای کم هزینه در یونان به نام جایرو برای میل کردن وجود دارد که ترکیبی از گوشت کبابی را با گوجه، پیاز، نان و سس های مخصوص است که تنها 4 یورو قیمت دارد. 

برای بازدید از اماکن تاریخی کشور یونان باید بین 12 تا 24 یورو هزینه نمایید. در این کشور می‌توانید از تفریحاتی مانند قایق سواری و پاراسیلینگ با هزینه 22 تا 45 یورو لذت ببرید. هزینه غواصی نیز تقریبا 72 یورو می‌باشد. تور جزایر یونان با کشتی کروز پر از جاذبه تاریخی برای شما خواهد بود.

قایق و فری با هزینه 36 یورو وسیله‌ای مناسب در بعضی از جزایر یونان به حساب می‌آید که در  بعضی مسیرهای کوتاه حدود 12 یورو برای شما تمام می‌شود. اگر بخواهید از آتن به این جزایر بروید باید حدود 60 یورو پرداخت نمایید. سفر با اتوبوس و قطار 20 یورو و قطارهای شهری تقریبا 2 یورو است.

با توجه به اینکه در کدام شهر و یا جزیره یونان و یا در کدام قسمت شهر اقامت کنید هزینه اقامت شما متفاوت خواهد بود. هزینه اقامت در هاستل‌ها بین 10 تا 30 یورو بوده که معمولا این هزینه‌ها در جزایر لوکس بیشتر و در خود آتن کمتر می‌باشد. اگر اتاق های خصوصی قیمت آن کمی بیشتر و بین 45 تا 60 یورو می‌شود. اگر در فصل‌های خلوت به این کشور سفر نمایید اکثر اتاق‌ها قیمتی حدود 25 یورو دارند. برای اقامت در هتل، هزینه یک شب ماندن در ارزان ترین هتل ها برای اتاق دو تخته 40 یورو است. تور کشتی کروز بدون ویزا یک هتل 5 ستاره برای شما خواهد بود.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 879

به "هزینه های سفر به یونان با تور کشتی کروز یونان بدون ویزا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های سفر به یونان با تور کشتی کروز یونان بدون ویزا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به یونان با تور کشتی کروز یونان بدون ویزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید