پرسپولیس، الدحیل را در آزادی شکست می دهد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، زورش به الدحیل در آزادی می رسد و این تیم را شکست خواهدداد.

پرسپولیس، الدحیل را در آزادی شکست می دهد

حسین بادامکی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شکست پرسپولیس در نخستین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر، اظهار کرد: پرسپولیس آغاز خوبی نداشت و در 15 دقیقه ابتدایی کارش خیلی سخت شد، همین موضوع باعث شد در ادامه نتواند دو گل نابهنگام ابتدای بازی را جبران کند. بازیکنان در زمین به خوبی جا نیافتاده بودند و تمرکز لازم را در ابتدای بازی نداشتند. این عدم تمرکز باعث شد به راحتی دو گل دریافت نمایند. متاسفانه باز هم عادت بد اعتراض به داور زمین گیرمان کرد و گل اول را دریافت کردیم. گل دوم نیز حاصل یک اشتباه فردی در بیرون از محوطه جریمه بود.

وی با اشاره به دریافت گل نخست پرسپولیس روی اعتراض بازیکنان به داور، اعلام نمود: بازیکنان ایرانی در سطح بین المللی تجربه های زیادی دارند. از این گل تعجب کردم، چرا باید یک اشتباه را همواره تکرار کنیم؟ فکر می کنم این اتفاق ناشی از عدم تمرکز بازیکنان در ابتدای بازی بود.

بادامکی اضافه کرد: پرسپویس 100 درصد در آزادی زورش به الدحیل می رسد و این تیم را شکست خواهدداد. به غیر از سه یا چهار بازیکن تراز اول این تیم، سایر بازیکنانش معمولی هستند. مانژوکیچ بازیکن بزرگی است، اما طراوات و شادابی گذشته را ندارد. به غیر از موفقیت در توپ های هوایی، چیز خاصی از او در این بازی ندیدم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تغییر ترکیب این تیم و غیبت سیدجلال حسینی، بیان کرد: مربی تصمیم نهایی را می گیرد. این تغییرات پس از دربی قابل پیش بینی بود. وقتی بازیکنان تمرکز نداشته باشند، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. مصدومیت مهدی ترابی کار را برای پرسپولیس سخت کرد. طبیعی بود که الدحیل با دو گل رجحان نسبت به پرسپولیس، در زمین خودش فضاها را ببندد و بسته بازی کند. نفوذ به خط دفاع الحدیل از جناحین و استفاده از سانتر منطقی بود. پرسپولیس باید بتواند خودش را به محوطه جریمه نزدیک و از کارهای ترکیبی استفاده کند.

وی در خصوص آمادگی استوکس و جایگزینی اش با علیپور، توضیح داد: استوکس بازیکن توانمندی است، اما فکر نمی کنم حتی آمادگی لازم برای 20 دقیقه بازی کردن را داشته باشد. استوکس به لحاظ بدنی از سایر بازیکنان عقب تر است و باید کم کم به این بازیکن میدان داده گردد. بازیکنی که در 20 دقیقه مفید بازی می نماید، الزاما در 90 دقیقه چنین کارایی ندارد.

بازیکن پیشین پدیده مشهد در خصوص شکست شهرخودرو برابر الهلال نیز یادآور شد: این نتیجه برای شهرخودرو طبیعی بود. الهلال قهرمان آسیاست. شهرخودرو هم نخستین حضور آسیایی خود را تجربه می کرد. عدم خودباوری و اعتماد به نفس بازیکنان شهرخودرو مشهود بود. قطعا شرایط شهرخودرو در بازی های آینده بهتر خواهدشد. شهرخودرو بازیکنان باتجربه ای دارد که قطعا می توانند گره گشا باشند. مطمئنا شهرخودرو در ملاقات برگشت برابر الهلال متفاوت از این ملاقات ظاهر خواهدشد. البته نباید از شهرخودرو در نخستین تجربه آسیایی اش انتظار صعود داشت.

بادامکی ادامه داد: پس از جدایی هر مربی از هر تیمی، تفکرات مربی در تیم باقی می ماند. باید به کادرفنی جدید شهرخودرو فرصت داد تا تفکرات خود را پیاده نمایند. نمی توان انتظار داشت که شهرخودرو تاکتیک های گل محمدی را ادامه دهد و مانند گذشته بازی کند. مجتبی سرآسیایی قطعا فلسفه خاص خودش را دارد و باید به آن فرصت داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 957

به "پرسپولیس، الدحیل را در آزادی شکست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، الدحیل را در آزادی شکست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید