هنری کویل اقتباس های سینمایی و تلویزیونی وارهمر 40000 را برای آمازون می سازد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، طبق نوترین گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که هنری کویل قرار است در پروژه نو آمازون با موضوع سری وارهمر 40000 نقش آفرینی کند.

هنری کویل اقتباس های سینمایی و تلویزیونی وارهمر 40000 را برای آمازون می سازد

پس از اینکه این بازیگر به تازگی به وسیله جیمز گان به عنوان رئیس دنیای نو دی سی از نقش سوپرمن کنار گذاشته شد، برآورد ها مبنی بر اینکه او با بازگشت به نقش گرالت ریویا در سری ویچر نتفلیکس به این اتفاقی به نوعی پاسخ دهد، بالا گرفته بود اما به نظر می رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد. از طرفی پس از گزارش هالیوود ریپورتر مبنی بر اینکه آمازون در آخرین مراحل حقوقی همکاری نو خود است، کمپانی Games Workshop خاطرنشان کرد که با غول فناوری و تفریح برای ایجاد یک دنیای سینمایی با موضوع سری وارهمر 40000 به توافق رسیده است.

لازم به ذکر است کویل که یکی از هواداران مشهور مجموعه وارهمر محسوب می گردد، قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی ایفای نقش کند. البته هنوز هیچ شورانر یا نویسنده ای به این پروژه نسبت داده نشده یا حداقل اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. از طرفی هالیوود ریپورتر به ساخت یک سریال از این سری اشاره نموده، اما Games Workshop اعلام نموده که این قرارداد شامل فیلم، سریال و موارد دیگر می گردد.

هنری کویل در بیانیه ای گفت:

به نظر می رسد که این بازیگر در جهت دهی این سری حرفی برای گفتن خواهد داشت، چرا که Games Workshop بیان نموده که او تخصص خود در داستان را در قالب تهیه کننده اجرایی و زور بازوی خود را به نقش اصلی می آورد. کویل بعلاوه با اعلام این قرارداد در اینستاگرام، اضافه نمود:

جالب است بدانید که اوایل امسال، کویل ویدیویی از بازدید از Warhammer World به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دفتر اصلی Games Workshop در ناتینگهام بریتانیا، منتشر کرد. در واقع به نظر می رسد سرمایه گذاری شخصی کویل در این پروژه حتی از نقش او به عنوان گرالت پیشی خواهد گرفت اما امیدواری هواداران مبنی بر بازگشت او به ویچر، بی اساس است. طبق گفته ها فصل 4 سریال ویچر بدون تغییر پیش می رود و لیام همسورث در نقش گرالت بازی می نماید.

در نهایت با توجه به اینکه پروژه Warhammer 40K هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار گرفته است، این نقش بعدی کویل نخواهد بود و این بازیگر تا آن موقع در چند فیلم از جمله Argylle و The Ministry of Ungentlemanly Warfare نقش آفرینی خواهد نمود.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2373

به "هنری کویل اقتباس های سینمایی و تلویزیونی وارهمر 40000 را برای آمازون می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنری کویل اقتباس های سینمایی و تلویزیونی وارهمر 40000 را برای آمازون می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید