هدف مهم استقلال مقابل سپاهان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یکی از چند ملاقات سخت و سخت استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر از راه رسید و شاگردان فرهاد مجیدی امروز در اصفهان به مصاف سپاهان می فرایند. پیروزی در این ملاقات سخت و سخت می تواند گام بزرگی به سوی قهرمانی آبی پوشان باشد. استقلال در حالی امیدوار است که امروز سپاهان را در نقش دنیا شکست دهد که این تیم در دو سفر قبلی خود به اصفهان پیروز نشده است که دروازه اش را بسته نگه دارد. آن ها فصل قبل با راهنمایی محمود فکری به مصاف تیم نویدکیا رفتند که آن بازی با 2 گل به سود سپاهان به خاتمه رسید.

هدف مهم استقلال مقابل سپاهان

در لیگ نوزدهم نیز آبی پوشان با راهنمایی استراماچونی به ملاقات سپاهان با مربیگری امیر قلعه نویی رفتند که آن مسابقه مجذوب کننده و دیدنی در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به خاتمه رسید. پیش از آن و در لیگ هجدهم، استقلال با راهنمایی شفر در اصفهان برابر زردپوشان این شهر با تک گل پاتوسی به پیروزی دست یافت و آن بازی، آخرین ملاقاتی است که آبی ها پیروز به کلین شیت شدند.

حالا استقلال امیدوار است پس از سپری شدن دو فصل و در سومین سفر خود به دیار زاینده رود، بتواند با درخشش خط دفاعی و سیدحسین حسینی، دروازه اش را بسته نگه دارد چرا که پیروزی در این ملاقات بزرگ، می تواند ضامنی برای کسب عنوان قهرمانی تیم مجیدی باشد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2263

به "هدف مهم استقلال مقابل سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف مهم استقلال مقابل سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید