هتل داریوش کیش ، اقامتی بی نظیر در یکی از بهترین هتل های کیش

به گزارش تور ایتالیا ارزان، امکانات هتل داریوش کیش از پیشرفته ترین وسایل روز جهان تعبیه شده و در شأن یک هتل 5 ستاره می باشد. هتل داریوش سومین هتل لوکس و منحصر به فرد جزیره کیش بوده که شرایط رفاهی عالی را برای گردشگران به وجود آورده است. این هتل به دلیل امکانات فوق العاده ای که دارد از محبوبیت خاصی بین گردشگران برخوردار می باشد.

هتل داریوش کیش ، اقامتی بی نظیر در یکی از بهترین هتل های کیش

امکانات هتل داریوش کیش سبب شده تا این هتل جلوه ای مجلل به خود بگیرد. هتل داریوش به دلیل امکانات خوبی که دارد در لیست هتل های برتر کیش صندلی ویژه ای را از آن خود نموده است. هدف اصلی هتل داریوش از قرار دادن امکانات جامع و کامل در خود، رضایت بیشتر گردشگران بوده تا اقامتی به یاد ماندنی در این هتل سپری کنند.

امکانات هتل داریوش کیش باعث شده تا افراد بی شماری به این هتل جذب شوند و از اینکه چنین انتخاب شایسته ای داشته اند شادمان باشند. امکانات هتل داریوش گسترده، متنوع بوده، همچنین ضیافت اقامتی باشکوه را برای گردشگران به وجود آورده است. روزانه افراد زیادی به جزیره کیش سفر می کنند و تمایل دارند در هتل داریوش ساکن شوند، چرا که امکانات شایسته ای را ارائه می دهد.

امکانات هتل داریوش کیش

از امکانات هتل داریوش کیش می توان به، مجموعه آبی با تجهیزات کامل از جمله، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن همایش، امکانات ویژه برای معلولین و ناتوانان جسمی، سالن بیلیارد، مجموعه ورزشی، گیم نت، زمین تنیس، استخر روباز بانوان، استخر بچه ها، آسانسور، فضای سبز، اتاق خبرنگاران و... و. اشاره کرد.

مجموعه آبی هتل داریوش که از مهم ترین امکانات این هتل محسوب می گردد که بسیار مورد پسند میهمانان هتل می باشد. افرادی که تمایل دارند ریلکس کنند و لحظاتی را در آرامش سپری کنند سونای خشک و سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ بهترین گزینه است، چرا که فواید زیادی داشته و آرامش وصف نشدنی را می توان تجربه کرد. برای دریافت اطلاعات قیمت تور کیش به لینک قبل مراجعه کنید.

استخر هتل داریوش وسیع بوده و عمقی مناسب برای شنا دارد، اینگونه افراد در همه سن سال می توانند در استخر شنا کنند. نا گفته نماند استخر بچه ها برای افراد زیر 12 سال تدارک دیده شده تا بچه ها نیز به راحتی بتوانند به شنا پرداخته و ساعاتی را خوش بگذرانند. این استخر عمقی کم داشته و به صورت ایمن بنا شده است، همچنین افرادی از بچه ها مراقبت می کنند.

بانوان برای راحتی بیشتر می توانند به استخر روباز هتل رفته و از آن استفاده کنند، چرا که سازندگان هتل داریوش برای راحتی میهمانان خانم استخری روباز مخصوص بانوان ساخته اند. خانم های میهمان هتل با گذاشتن فرزندان خود در استخر بچه ها می توانند اوقاتی را به شنا، سونا و جکوزی بگذرانند.

سونای خشک و سونا بخار از روش های لاغری به شمار می رود که معمولا خانم ها علاقه زیادی به آن ها دارند، فواید سونا ازقبیل، افزایش انعطاف پذیری مفاصل و عروق خونی بدن، بهبود جریان خون و تقویت سیستم قلبی و عروقی، آرامش اعصاب، شل کردن عضلات و برطرف گرفتگی عضلات، پاکسازی سطح پوست و روشن تر شدن آن است.

سالن ماساژ هتل داریوش دارای ماساژور های حرفه ای می باشد که به خوبی، افرادی که به این مکان می آیند را ماساژ درمانی می کنند. ماساژ نیر فاواید زیادی دارد و باعث می گردد تا تنش های عصبی، گرفتگی های عضلانی برطرف گردد، همچنین یاری می نماید تا گردش خون در رگ ها به راحتی شکل بگیرد.

سالن بدنسازی یکی دیگر از امکانات مهم هتل لاکچری داریوش می باشد که وسایلی مجهز و مدرنی را دارا است. کلیه امکانات ورزشی این مجموعه ایمن بوده و نحوه استفاده از آن ها بسیار آسان است. سالن بدنسازی برای آن دسته از افراد که عادت به ورزش های روزانه و بدنسازی دارند مناسب است. سالن بدنسازی برای میهمانان هتل به کل رایگان می باشد. برای مشاهده هتل لیلیوم کیش نظرات مردم به لینک قبل مراجعه کنید.

ویژگی های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش علاوه بر امکانات مطلوب، خدمات عالی را نیز ارائه می دهد که از ویژگی های این هتل به شمار می رود. از این خدمات می توان، پذیرش 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق ها، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، سایت غواصی، مینی بار رایگان، لاندری (خشکشویی، اتوکشی)، نظافت روزانه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فارسی و عربی را نام برد.

هتل عظیم داریوش ویژگی های بی نظیر دیگری نیز دارد. نظافت کاملی که در سر تا سر هتل قابل مشاهده است، اتاق های لوکس و تجهیزات متنوع آن ها، چشم انداز واحد های اقامتی، ساحلی بودن هتل، کلیه امکانات هتل و نمای بیرونی و داخلی متفاوت که برگرفته از معماری هخامنشی می باشد، ویژگی های جذاب هتل محسوب می گردد.

همچنین بالکنی در هتل وجود دارد که میهمان های هتل می توانن از آن استفاده کنند و هوایی تازه کنند. دیدن دریای تمیز و شفاف حس فوق العاده ای را متتقل خواهد نمود. افرادی که تمایل به کشیدن سیگار دارند نیز می توانند به بالکن هتل مراجعه کنند. شنیدن صدای امواج و پرندگان ماهی خوار در کنار نوشیدنی خنک لذتی دوچندان به همراه خواهد داشت.

منبع: چمدان
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1506

به "هتل داریوش کیش ، اقامتی بی نظیر در یکی از بهترین هتل های کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل داریوش کیش ، اقامتی بی نظیر در یکی از بهترین هتل های کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید