نکونام: با تمرکز و فعل خواستن تا ثانیه پایانی جنگیدیم و بردیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از پیروزی دراماتیک برابر تیم فوتبال آهال اظهار کرد: می دانستیم که تیم آهال یک تیم قابل احترام و خوب است و خیلی خوب و با برنامه بازی می نمایند.

نکونام: با تمرکز و فعل خواستن تا ثانیه پایانی جنگیدیم و بردیم

وی ادامه داد: میدانستیم بازی سختی برای ما می گردد اما با تمرکز بالا و فعل خواستن بازی کردیم و توانستیم به موفقیت برسیم. در دوبازی که تیم آهال انجام داده بود هیچ تیمی به مقدار ما موقعیت در برابر این تیم نداشت. در زمانی که این تیم یازده نفره بود و حتی وقتی ده نفره شد، خیلی خوب بازی کردیم و خلق موقعیت انجام دادیم و اگر اندکی دقت داشتیم می توانستیم زودتر بازی را پیروز شویم و گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می گویم. خیلی زحمت کشیدند. تیم آهال وقتی 10 نفره شد دفاع می کرد و بازی فیزیکی انجام می داد اما ما توانستیم بازی را پیروز شویم و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: دور دوم بازی ها به جای مانده است و باید تمرکز بالا داشته باشیم و به بازی های برگشت فکر کنیم . 20 دقیقه آخر بازی تیم حریف بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت نماینده بود مخصوصا برای تیم ما که می خواستیم به گل برسیم. تیم آهال خیلی وقت تلف کرد. داور بازی را به خوبی کنترل کرد و به خوبی ملاقات را علی رغم ده نفرت شدن تیم حریف قضاوت کرد.

وی اضافه نمود: ما همواره این اعتماد به نفس را در همه بازی هایمان داریم اما همانطور که همه کارشناسان و افرادی که فوتبال را انالیز می نمایند می دانند که تیم آهال یک تیم با کیفیت است و خوب بازی می نماید و شانس های زیادی را به دست می آورد. در سه بازی آسیایی تیم ما 8 تا 10 موقعیت عالی گل را داشته و 4 بار توپ را به تیرک دروازه حریفان زده ایم. ما احتیاج به کوشش داریم تا این شرایط را بازهم تکرار کنیم و به سمت موفقیت حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2246

به "نکونام: با تمرکز و فعل خواستن تا ثانیه پایانی جنگیدیم و بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: با تمرکز و فعل خواستن تا ثانیه پایانی جنگیدیم و بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید