موجودی گوشی گلکسی فولد در چین در کمتر از 5 دقیقه به اتمام رسید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اینطور که به نظر می رسد سامسونگ توانسته با نسخه بهبود یافته گلکسی فولد توجه زیادی را به سوی خود جلب کند. چرا که بعد از عرضه این محصول در کشور چین، تمام دستگاه ها در مدت زمان 5 دقیقه به فروش رفتند.

موجودی گوشی گلکسی فولد در چین در کمتر از 5 دقیقه به اتمام رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

بعد از معرفی اولین سری گلکسی فولد، کاربران متوجه مسائل زیادی در این گوشی شدند که یکی از رایج ترین آن ها خراب شدن نمایشگر در قسمت لولاها بود. به همین دلیل سامسونگ مجاب شد تمام مدل های فروخته شده را پس گرفته و به فکر بهبود آن ها باشد.

مدت زمان زیادی هم نیست که از انتشار نسخه بروزرسانی شده این گوشی می گذرد و ظاهرا سامسونگ کار خود را به خوبی انجام داده. چرا که بعد از اینکه این محصول با قیمت 2000 یورو در چین در دسترس نهاده شد، بعد از 5 دقیقه با اتمام موجودی روبرو شد.

متاسفانه سامسونگ هنوز اعلام نکرده دقیقا چه تعداد از این دستگاه در چین و با این سرعت به فروش رفت. البته بعید به نظر می سد شمار این دستگاه خیلی بالا بوده باشد. با این اوصاف بعضی از مردم حاضر به پرداخت چیزی قریب به 2288 دلار برای این گوشی شدند که به یک نمایشگر 7.3 اینچی (در حالت باز شده) داینامیک امولد و پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده است.

سامسونگ به دنبال فروش حدود 6 میلیون گوشی تاشو طی سال آینده است

این گوشی تنها در یک مدل 12/512 گیگابایتی به فروش می رسد و گزینه های دیگری برای آن در دسترس نیست. گلکسی فولد در مجموع از 6 دوربین بهره می برد که سه تای آن در پنل پشتی، دوتا درون نمایشگر به عنوان دوربین سلفی و یک عدد هم در دیگر پنل پشتی نهاده شده که می توانید جزئیات بیشتر را در تصویر زیر مشاهده کنید.

گلکسی فولد با شماره مدل SM-F9000 در چین به فروش رفته که باتری با حجم 4380 میلی آمپر ساعت دارد و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی نمی کند.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 545

به "موجودی گوشی گلکسی فولد در چین در کمتر از 5 دقیقه به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودی گوشی گلکسی فولد در چین در کمتر از 5 دقیقه به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید