مقاله: رستوران و هتل ستاره دار میشلن چیست؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کشورهای مختلف در سراسر دنیا مراسم سالانه ای برای اعطای نشان ستاره میشلن برگزار می کنند :

مقاله: رستوران و هتل ستاره دار میشلن چیست؟

عبارت ستاره میشلین نشانی است که برای ارزیابی کیفیت تالارهای غذاخوری و رستوران ها استفاده می شود. این عبارت ریشه جالبی دارد، چراکه میشلن در ابتدا نام یک شرکت لاستیک سازی بوده است.

کتاب راهنمای میشلن (به فرانسوی: Guide Michelin) سری کتاب های راهنمایی است که شرکت لاستیک سازی میشلن در فرانسه آن را منتشر می کند. در میان این سری از کتاب ها مشهورترین آن کتابی است که به ارزیابی کیفیت غذای رستوران ها و نشان دادن آن با ستاره پرداخته است و کتاب راهنمای رستوران و هتل میشلن نامیده می شود.

در نسخه سال 2016 کتاب راهنمای میشلن 54 رستوران جدید صاحب یک ستاره شده اند. در این کتاب راهنما علاوه بر رستورانها به معرفی هتلها نیز پرداخته می شود.

ویدئوی زیر مربوط به مراسم رونمایی از کتاب راهنمای میشلن برای بهترین رستورانها در سال 2016 می باشد که در غیاب برترین آشپز جهان در پاریس برگزار شد.

اولین بار این شرکت لاستیک سازی برای ارزیابی و تشویق رستوران های بین راهی در فرانسه کتاب راهنمایی را در سال 1900 منتشر کرد و در سال 1926 ارزیابی مخفیانه رستوران های بین راهی را با استفاده از سه ستاره که در واقع بیانگر سطح رستوران ها بود، آغاز کرد.

منبع مقاله: رستوران و هتل ستاره دار میشلن چیست؟

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2030

به "مقاله: رستوران و هتل ستاره دار میشلن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رستوران و هتل ستاره دار میشلن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید