مقاله: حذف پارکینگ مزاحم امکانپذیر است؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، پارک کردن ماشین در پارکینگ مزایای بسیاری دارد. که یکی از آن ها محفوظ بودن خودرو از آسیب های احتمالی است. به همین دلیل همه به دنبال خرید یا اجاره آپارتمانی هستند که پارکینگ داشته باشد. اما معمولا ً تعداد پارکینگ از تعداد طبقات ساختمان کمتر است. در قانون برای رفع این مشکل امکان قرار دادن ماشین در پارکینگ مزاحم پیش بینی شده است. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با قواعد و ضوابط حذف پارکینگ مزاحم با خبرنگاران همراه باشید.

مقاله: حذف پارکینگ مزاحم امکانپذیر است؟

یکی از راهکارهایی که ساکنین درگیر با مزاحمت پارکینگ به سراغ آن می فرایند، حذف و ابطال پارکینگ مزاحم است. در این گونه موارد باید در نظر داشت که قرار دادن پارکینگ مزاحم در یک آپارتمان به دو صورت کاملاً متفاوت انجام می گیرد.

این گزینه مربوط به حالتی است که شخصی دارای پارکینگ است و سایر ساکنین آپارتمان می توانند با وی همکاری کنند. در این مورد می تواند با همه آن ها توافق کنند و شرایط پارکینگ خود را به پارکینگ مشاع تغییر دهد. البته استفاده از این روش نیازمند کسب رضایت از سایر ساکنین است.

طبق قانون پارکینگ مزاحم به فردی داده می شود که خود داوطلب شده باشد. به طور مثال گاهی پارکینگ مزاحم برای افرادی که فقط برای پارک ماشین خود در شب ها نیاز به پارکینگ دارند و یا افرادی که هزینه خرید پارکینگ اختصاص را ندارند انتخاب مناسبی است. اما در صورتی که فردی داوطلب این کار نباشد این پارکینگ به فردی که آخرین سند را ثبت کرده فروخته می شود. این سند فرد را به عنوان دارنده پارکینگ مزاحم ملزم می کند هر زمانی که صاحبان پارکینگ اختصاصی از وی در خواست دارند ماشین خود را جابجا کند.

منبع مقاله: حذف پارکینگ مزاحم امکانپذیر است؟

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2046

به "مقاله: حذف پارکینگ مزاحم امکانپذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: حذف پارکینگ مزاحم امکانپذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید