معرفی هتل نوتو رم ، 4 ستاره

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هتل نوتو رم | Hotel Noto Rome

این هتل 400 متر از ایستگاه قطار ترمینال ترمینو فاصله دارد و بخشی از هتل های زنجیره ای Raeli است و اقامتی در سبک کلاسیک در 147 اتاق دارد. Spanish Stepsبا 2 ایستگاه مترو در دسترس است. یک صبحانه ایتالیایی را هر روز مهمان هتل هستید. ازNazionale یک کیلومتر تا هتل راه است، در حالی که کولوسئوم با دو ایستگاه مترواز هتل دور است. در Municipio Roma I واقع شده و در فاصله 15 دقیقه پیاده روی از تئاترو دل اپرا دی روم و باسیلیکا سانتا ماریا ماجوره است و با انجمن رومی 2.1 کیلومترفاصله دارد. هتل نوتو رم Hotel Noto Rome برای مسافران علاقه مند به معماری، تاریخ و خرابه های رومی، یک انتخاب عالی است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل نوتو رم را مرور کنیم.

معرفی هتل نوتو رم ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل نوتو رم

این هتل دارای یک کافی شاپ می باشد. یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش با خود خلوت کنند. هر روز صبح میهمانان می توانند صبحانه ای شگفت انگیز دریافت کنند دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان است. این هتل همچنین دارای کارکنان چند زبانه که به زبان ها ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی است. ترانسفرفرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی و خدمات تبدیل ارز در دسترس است و میز پذیرش 24 ساعته و همچنین انبار چمدان از دیگر خدمات است. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 11:00 است.

امکانات تفریحی هتل نوتو رم

این هتل اگرچه خدمات تفریحی چندانی ندارد اما دنیایی از خوشی و لذت را می توانید در کافه این هتل به همراه فضای بسیار شیک و زیبای نوشیدنی های متنوعی را تجربه کنید. صبحانه بوفه در اختیارتان قرار می گیرد و هر روز صبح از ساعت 7 صبح تا 10:00 ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای سیستم گرمایش، امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی و تلفن می باشد. دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار(در صورت درخواست) نیز دارد. اتاق ها بسیار شاده تزئین شده اند با این حال اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل نوتو رم می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل نوتو رم

  • اتاق دبل یا توین اکونومی: 13 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره به همراه حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل یا توین با تخت اضافه: 17 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره به همراه حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل: 16 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق سینگل: 12 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره به همراه حمام خصوصی دارای دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

فاصله برخی از جاذبه های شهر رم تا این هتل به شرح زیر می باشد:

  • ایستگاه ترمینال قطار رم: این ایستگاه در 300 متر هتل واقع شده که با 6 دقیقه پیاده روی به این مرکز می رسید.
  • کلوسئوم: این بنای مشهور 7 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 17 دقیقه سواری یا 29 دقیقه پیاده روی به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 12 دقیقه هدایت می کند.
  • رومن فوروم: 7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود. اگر این جهت را پیاده بروید، 38 ساعته به آنجا می رسید. اتوبوس نیز شما را 34 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • فواره های تروی: 4 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین تقریبا 13 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، طی این جهت 11 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 24 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه های واتیکان: میدان واتیکان و موزه های آن تا این هتل 3 ستاره، 8 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 20 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 14 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 32 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل نوتو رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00185 رم، 64، 12، ویا کالاتافیمی

Via Calatafimi, 12, 00185 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 915

به "معرفی هتل نوتو رم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نوتو رم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید