مدال کبدی کاران در اینچئون خوشرنگ تر از گوانجو می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه نشست های فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی کره جنوبی امروز سه شنبه نشست خبری مسئولان فدراسیون کبدی در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

مدال کبدی کاران در اینچئون خوشرنگ تر از گوانجو می گردد

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

در شروع این نشست خبری محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر حمایت های اجرا شده از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و تاثیری که این حمایت ها بر وضعیت کبدی و پیشرفت آن در سطح آسیا و دنیا داشته است، گفت: فدراسیون کبدی یک فدراسیون برنامه محور است. ما برنامه 5 ساله خود را به وزارت و کمیته ارایه نموده ایم. به طور حتم اجرای این گونه برنامه ها سخت است به خصوص برای رشته های تیمی.

وی با بیان این که در حال حاضر 80 نفر در اردوهای آماده سازی تیم های کبدی حضور دارند گفت: از این تعداد 40 نفر برای بازی های آسیایی آماده می شوند. ما در مجموع برابر توانایی های فنی و اقتصادی که داریم کار می کنیم طوری که امروز به هیچکس بدهکار نیستیم.

رئیس فدراسیون کبدی با بیان این که برای حضور در بازی های آسیایی 15 اردو پیش بینی شده و به همین دلیل دوازدهمین اردوی ملی پوشان از روز گذشته شروع شده است یادآور شد: آنها هفته آینده به کیش می روند تا تمرینات خود را در این جزیره پیگیری نمایند. اعضای تیم ملی بانوان هم در حال حاضر در گرگان به سر می برند. در ادامه آنها دو مرحله اردو در تهران و یک مرحله اردوی دیگر در رامسر خواهند داشت.

وی با تاکید بر این که کوشش ملی پوشان کبدی تغییر رنگ مدال در بازی های آسیایی و خوشرنگ تر کردن آن نسبت به بازی های 4 سال پیش است، گفت: نسبت به بازی های آسیایی 2010 ترکیب تیم های ما کاملا ًتغییر نموده طوری که فقط 4 بازیکن در بخش مردان و 2 بازیکن در بخش بانوان از آن بازی ها در اختیار داریم. امیدواریم با تزریق نیروهای جوان رنگ مدال مان سال جاری خوشرنگ تر گردد.

مقصودلو با اشاره به این که 3 بازیکن این رشته در لیگ ستارگان آسیا به سر می برند، گفت: هفته آینده سرمربی تیم ملی برای فینال این مسابقات به هند می رود تا ارزیابی دقیق تری از وضعیت هندی ها که رقیب اصلی ما هستند داشته باشد. ضمن این که همزمان وضعیت حریفانی مانند کره جنوبی، تایلند و سریلانکا را هم ارزیابی می کنیم.

وی در خاتمه گفت: قول می دهم بازیکنان در بازی های آسیایی از دقیقه اول تا 40 کوشش نمایند تا رنگ مدال نقره خود را به طلا تبدیل نمایند، کوشش ما برای کسب این مدال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 373

به "مدال کبدی کاران در اینچئون خوشرنگ تر از گوانجو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال کبدی کاران در اینچئون خوشرنگ تر از گوانجو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید