قاسم حدادی فر: مسلمان آماده باشد یاری زیادی به ذوب آهن می نماید، تیم ملی با سبک جام جهانی نمی تواند در جام ملت ها موفق گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، قاسم حدادی فر هافبک تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان گفت: اگر محسن مسلمان آماده باشد یاری زیادی به ذوب آهن خواهد نمود.

قاسم حدادی فر: مسلمان آماده باشد یاری زیادی به ذوب آهن می نماید، تیم ملی با سبک جام جهانی نمی تواند در جام ملت ها موفق گردد

قاسم حدادی فر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص نتایج ضعیف ذوب آهن در 3 بازی گذشته از لیگ برتر گفت: قبول دارم نتایج خوبی نگرفتیم و کسب یک امتیاز از 3 بازی راضی نماینده نیست. فقط در بازی با پدیده نمایش بدی داشتیم ولی در بقیه بازی ها از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت، عملکرد خوبی داشتیم. نکته مهم این است که بتوانیم ضعف هایمان را تا آغاز هفته نهم رفع کنیم و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. واقعا بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و مطمئنا شرایط تیم تغییر خواهد نمود. طرفداران هم از ما حمایت می نمایند و باید از آنها تشکر کنم.

وی با اشاره به شرایط محسن مسلمان و حاشیه ای که هفته گذشته برای این بازیکن ایجاد شد توضیح داد: من یک بازیکن هستم و نباید در مورد مسائل فنی و شرایط یک بازیکن که به خودش یا کادر فنی و باشگاه مربوط است حرف بزنم. مسلمان بازیکن با کیفیتی است و اگر از لحاظ بدنی و ذهنی آماده باشد قطعا می تواند به تیم ما یاری کند. امیدوارم این بازیکن در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد.

حدادی فر با اشاره به عملکرد خودش در بازی های گذشته مطرح کرد: یک خط عقب تر بازی می کنم و هافبک دفاعی هستم. همیشه نهایت تلاشم را می کنم تا کادر فنی از عملکردم راضی باشد.

کاپیتان ذوب آهن که سابقه حضور در تیم ملی و کار کردن با کارلوس کی روش را هم دارد، در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی و اینکه آیا ایران می تواند در جام ملت های آسیا قهرمان گردد گفت: همیشه گفته ام که کی روش مربی خوبی است ولی اعتقادم این است که ایران در جام جهانی نمی تواند با سبک و روشی که در جام جهانی پیاده کرد موفق باشد. در بخش تهاجمی بازیکنانی تکنیکی و توانا داریم که می توانیم از توانایی آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. اگر می خواهیم در جام ملت ها موفق باشیم باید برای زمانی که توپ در اختیار داریم برنامه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 95

به "قاسم حدادی فر: مسلمان آماده باشد یاری زیادی به ذوب آهن می نماید، تیم ملی با سبک جام جهانی نمی تواند در جام ملت ها موفق گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم حدادی فر: مسلمان آماده باشد یاری زیادی به ذوب آهن می نماید، تیم ملی با سبک جام جهانی نمی تواند در جام ملت ها موفق گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید