قابلیت نو توئیتر برای حفظ حریم خصوصی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه اجتماعی توئیتر اولین آزمایش خود را برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش آغاز کرده است.

قابلیت نو توئیتر برای حفظ حریم خصوصی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ورج، توئیتر برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش، بررسی قابلیت حذف دنبال کننده بدون مسدود کردن مخاطب را آغاز کرده است. این ویژگی تازه هم اکنون به طور آزمایشی در نسخه وب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شرکت توئیتر درباره قابلیت تازه این شبکه اجتماعی با انتشار توئیتی گفت: کاربران ما می توانند دنبال کنندگانی را که نمی خواهند، از لیست دنبال کنندگان خودشان حذف کنند. برای اینکار آن ها ابتدا باید روی منوی سه نقطه در کنار نام یک دنبال کننده کلیک کرده سپس روی گزینه حذف دنبال کننده ضربه بزنند؛ با این عمل به طور اتوماتیک توئیت های کاربر برای دنبال کننده ای که حذف کرده، نشان داده نمی شود.

تفاوت مسدود کردن کاربر با حذف او چیست؟

براساس گزارش ها قابلیت تازه توئیتر با مسدود کردن کاربر فرق دارد. در ویژگی مسدود کردن دنبال کننده نمی تواند به شما پیام ارسال کند و یا توئیت های شما را ببیند اما در حذف دنبال کننده، او می تواند به شما پیام ارسال کند اما توئیت های شما را نمی بیند.گفته شده کاربری که حذف شده فقط در صورت فالو کردن و تایید دوباره می تواند توئیت ها را مشاهده کند .

گفتنی است شرکت توئیتر در حال بررسی قابلیت تازه دیگری هم است. توئیتر می خواهد همچون اینستاگرام قابلیت دوستان صمیمی را به پلتفرم خود اضافه کند.یعنی برخی از توئیت ها را عده ای خاص ببینند. البته در حال حاضر، توئیتر برای رضایت کاربران خود ابتدا باید قابلیت حذف دنبال کنندگان را در دسترس همه قرار بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1973

به "قابلیت نو توئیتر برای حفظ حریم خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو توئیتر برای حفظ حریم خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید