عجیب اما واقعی؛ ستاره ایرانی کی روش بعد از بازی مرگ و زندگی ناپدید شد!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی افتاده با چالش عجیبی روبه رو شده است.

عجیب اما واقعی؛ ستاره ایرانی کی روش بعد از بازی مرگ و زندگی ناپدید شد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، استقلال در حالی در جام حذفی با پارس جنوبی جم بازی کرد که ابوالفضل جلالی در این مسابقه هم از فهرست 18نفره آبی پوشان خط خورد.

داستان این مدافع- هافبک چپ به معنای واقعی کلمه عجیب است. او که با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال پیوست، به شکل غیرمنتظره ای به جوان ترین بازیکن فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی تبدیل شد که نشان از اعتماد کارلوس کی روش به این بازیکن داشت.

جلالی حتی در نیمه دوم مسابقه با آمریکا و زمانی که تیم ملی به گل احتیاج داشت، برای دقایقی به بازی گرفته شد و عملکرد قابل قبولی داشت؛ آنچه به یکی از معدود نقاط مثبت کارنامه تیم ملی در قطر تبدیل شد. بعد از آن بازی انتظار می رفت آینده جلالی زیر و رو گردد، اما او به شکل عجیبی در استقلال به حاشیه رانده شد و حتی موقعیت سابقش را هم از دست داد.

یک مربی پرتغالی مثل کارلوس کی روش جلالی را شایسته حضور در فهرست نهایی جام جهانی می داند و در مسابقه مرگ و زندگی در برابر آمریکا هم او را به میدان می فرستد، اما یک مربی پرتغالی هم مثل ریکاردو ساپینتو حتی اعتقادی به حضور او در فهرست 18نفره استقلال در جام حذفی هم ندارد. این همه تفاوت، واقعا عجیب به نظر می رسد. اینطور نیست؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2427

به "عجیب اما واقعی؛ ستاره ایرانی کی روش بعد از بازی مرگ و زندگی ناپدید شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب اما واقعی؛ ستاره ایرانی کی روش بعد از بازی مرگ و زندگی ناپدید شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید