پارک های ملی تایلند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، طبیعت کشور تایلند سرشار از جاذبه‌های طبیعی و بکر است. تایلند کشور استوایی بسیار زیبای قاره ی آسیا است که پارک های ملی فراوان آن، یکی از جذابیت های این کشور به شمار می‌رود.

پارک های ملی تایلند

بازدید از پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در تور تایلند

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در خلیج تایلند، پارک ملی دریایی متشکل از 42 جزیره است. بهترین راه برای دیدن این پارک استفاده از گشت قایق و یا اجاره قایق است. قایق های تندرو و قایق های پاروئی، هر دو در اینجا محبوب هستند. اگر می خواهید یک یا چند شب اقامت داشته باشید، می توانید چادر یا خانه های ییلاقی را در تور تایلند اجاره نمایید. چندین جزایر دارای سواحل شنی سفید رنگ زیبا هستند در حالی که بقیه، کوهستانی می باشند که در آن می توانید پیاده روی کنید و از مناظر جالب لذت ببرید.

بازدید از پارک ملی مو کو سیمیلان در تور تایلند

پارک ملی مو کو سیمیلان، یکی دیگر از پارک های دریایی تایلند است، مجمع الجزایری متشکل از 11 جزیره 70 کیلومتر دور از سواحل دریای آندامان. این جزایر گرانیتی در بالا سر آب، زیباتر از پایین آب هستند، با جنگل انبوه در قسمت بالائی، احاطه شده با سواحل سفید و حاشیه صخره های مرجانی. بین دسامبر و آوریل، آب، بسیار روشن است و زمان خوبی برای غواصی و شیرجه رفتن به شمار می رود. برخی از جزایر، مانند کو Miang و Ko Simlan، دارای هتل ها و رستوران‌ها در تور تایلند هستند.

بازدید از پارک ملی آئو فانگ نگا در تور تایلند

پارک ملی آئو فانگ نگا، پارکی دریایی در جنوب تایلند در استان نگا فانگ است. چند چیز برای دیدن در این پارک وجود دارد، بنابراین خوب است اگر بتوانید حداقل چند روز را در اینجا صرف کنید. این پارک شامل خلیجی از 42 جزیره کارست با چندین ساحل زیبا، صخره های جالب توجه سنگ آهک، غارها و تالاب ها برای اکتشاف می باشد. با توجه نام خود پس از اینکه بخشی از فیلم مردی با اسلحه طلایی در اینجا فیلمبرداری شد، محبوب ترین نقطه، جزیره جیمز باند است، . اگر دوست دارید به کشف غارها بپردازید، می توانید سفری یک روزه را به غار کوه Panak غار در تور تایلند مراجعه نمایید.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 826

به "پارک های ملی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های ملی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید