راهنمای سفر به لنکاوی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، لنکاوی از زیباترین جزایر کشور مالزی برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و دیدنی است. در تور لنکاوی می‌توانید به بازدید سواحل زیبا، جنگل‌های حرا و کوهستان‌هایی زیبا بروید.

راهنمای سفر به لنکاوی

بزرگترین جزیره ی لنکاوی Pulau Langkawi که جمعیت آن به 65000 نفر می‌رسد. تنها جزیره مسکونی در نزدیکی Pulau Tuba این جزیه است. گردشگران می‌توانند با استفاده از تاکسی و یا اجاره اتومبیل و موتور سیکلت و یا حتی اجاره دوچرخه در لنکاوی تردد نمایند و حس ماجراجویی خود را زنده کنند. این جزیره دارای جاذبه های بسیاری از قبیل سواحل ماسه‌ای با آب های فیروزه‌ای و صخره های آهکی است. محبوب‌ترین ساحل این جزیره Pantai Cenang است که دارای رستوران‌هایی با غذاهای متنوع است. سواحل Pantai Kok و Pantai Tengah سواحل دور افتاده‌تری هستند، اما برای کسانی که در تور لنکاوی به دنبال سواحلی آرام و در عین حال زیبا هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

مزرعه برنج Laman Padi، آکواریوم Underwater World، میدان عقاب، روستاهای شرقی با سنت ها و آداب و رسوم مختلف، فیل سواری و نمایش مارها از دیگر جاذبه‌های تور لنکاوی برای بازدید هستند. این منطقه دارای رستوران‌های و دکه‌های غذایی مختلف با انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین‌المللی هندی و چینی و آلمانی و بالی نیز می‌باشد.

چندین پارک جنگلی حفاظت شده در این منطقه وجود دارد و گردشگران می‌توانند با استفاده از تورهای جنگل‌گردی و تورهای جنگل حرا به داخل این مناطق محاظت شده بروند و از تماشای مناظر زیبا و نفس گیر درون جنگل، آبشار ها و پرندگان عجیب و غریب لذت ببرند. بلندترین کوهستان لنکاوی Gunung Raya و Gunung Mat Cincang است که از بالای آنها می توان شاهد مناظر زیبایی از دریا و سراسر تایلند می‌باشد. سوار شدن بر Gondola و پل آسمانی راه هایی برای صعود به این کوهستان و تماشای مناظر زیبای اطراف در تور لنکاوی هستند.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 834

به "راهنمای سفر به لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید