رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی M23 لو رفت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به نظر می رسد سامسونگ به زودی از گلکسی M23 5G رونمایی می کند. هنوز در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی گزارش موثقی منتشر نشده ولی حالا به لطف انتشار رندرها و افشای مشخصات کلیدی، می توانیم به جزئیات این گوشی بپردازیم.

رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی M23 لو رفت

اول از همه باید بگوییم که در پنل پشتی این گوشی میان رده سه دوربین دیده می شود. طراحی پنل پشتی آن مانند بسیاری از گوشی های نو سامسونگ است و به همین علت بار دیگر ماژول دوربین مستطیل شکل تعبیه شده در سمت چپ بخش فوقانی، استفاده شده است. به نظر می رسد دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی انجام وظیفه می کنند. دوربین اصلی به لطف استفاده از لرزشگیر اپتیکال، می تواند در محیط های کم نور با کاهش لرزش دست عکس های بهتری را ثبت کند. همچنین پشتیبانی از فیلمبرداری 720p با سرعت 120 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه را نباید از قلم بیندازیم.

همان طور که در تصاویر منتشر شده می توانید، کاربران برای خرید این گوشی می توانند از بین 3 رنگ بدنه دست به انتخاب بزنند. در سمت چپ بدنه درگاه سیم کارت وجود دارد که می تواند دو سیم کارت را در خود جای دهد. همچنین در سمت راست بدنه هم دکمه های پاور و تنظیم صدا دیده می شود. مانند بسیاری از گوشی های میان رده، دکمه پاور گلکسی M23 به عنوان حسگر اثر انگشت هم انجام وظیفه می کند.

تعداد زیادی از گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ از بریدگی نمایشگر قطره ای شکل استفاده می کنند و گلکسی M23 هم از این قاعده مستثنا نیست. مقدار این نمایشگر LCD به 6.6 اینچ می رسد و رزولوشن FHD+ را ارائه می دهد. از بین دیگر ویژگی های آن می توانیم به پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و رفرش ریت 120 هرتز اشاره کنیم.

از نظر سخت افزاری هم اسنپدراگون 750G به عنوان قلب تپنده آن انجام وظیفه می کند. همچنین حداقل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل برای این گوشی در نظر گرفته شده است. وزن آن به 198 گرم می رسد و ابعاد بدنه آن هم 165.5 در 77.0 در 8.4 میلی متر است. این گوشی از همان ابتدا با One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 به دست کاربران می رسد.

خوشبختانه در بدنه گلکسی M23 جک هدفون دیده می شود. گویا مدل پایه این گوشی میان رده با قیمت بین 250 تا 300 یورو راهی بازار خواهد شد.

منبع: mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2242

به "رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی M23 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی M23 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید