راهنمای سفر ارزان در چین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شاید برای شما هم که قرار است به سفر بروید سوال شود که چگونه سفری ارزان را تجربه کنید که به خوشی تمام شود و هم هزینه کمی داشته باشد. سفر در کشور چین برای شما ارزان خواهد بود اگر روش‌هایی که در این مقاله آورده شده است را رعایت نمایید.

راهنمای سفر ارزان در چین

غذای محلی بخورید

در کشور چین هم می‌توانید هم یک سفر لوکس و گران و هم یک سفر ارزان را تجربه نمایید. انتخاب‌های زیادی برای سفر با بودجه کم برای شما وجود دارد. کافی است تا به جای امتحان رستوران‌های گران، از رستوران‌های محلی استفاده نمایید تا چین را با پولی بیشتر از آنچه با آن سفر کرده بودید، ترک نمایید.

یادگیری زبان چینی

همین که آغاز کنید و چند کلمه ساده چینی را یاد بگیرید به زبان چینی علاقه پیدا خواهید کرد. بعد از یادگیری زبان مردم چین متوجه خواهید شد که چقدر متفاوت‌تر از قبل با شما رفتار خواهند کرد. هیچ چیز برای چینی‌ها بهتر از این نمی‌باشد که ببینند یک فرد خارجی با زبان آنها شروع به صحبت می‌کند. حتی ممکن حس مهمان نوازی آن‌ها گل کند و شما را به خانه خود دعوت کنند. با یادگیری زبان چینی می‌توانید بهتر برای خرید چانه‌زنی کنید 

بازدید از استان های کوچک کشور چین

یعنی به جای سفر به شهرهای اصلی کشور چین مانند پکن، شانگهای و یا هانگزو به استان هونان سفر کنید. با سفر به شهرهای کوچک در هزینه‌های اقامتی و یا رفت‌وآمد صرفه‌جویی خواهید کرد.

استفاده از قطار برای رفت و آمد در کشور چین

در کشور چین ارزان‌ترین و بهترین راه‌حل برای رفت‌و‌آمد استفاده از قطار است.برای سوار شدن به قطارها در تور چین ارزان، چند نوع بلیط وجود دارد و بسته به سطح رفاهی آن قیمت متفاوتی دارد. اگر قطار شلوغ باشد و جایی برای نشستن نداشته باشد ممکن است به شما بلیت بدون صندلی به فروش برسانند که کمی گران‌تر است.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 867

به "راهنمای سفر ارزان در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر ارزان در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید