ذخیره 9 ماهه کارت های سوخت باطل نمی گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ذخیره 9 ماهه سوخت در کارت ها باقی می ماند.

ذخیره 9 ماهه کارت های سوخت باطل نمی گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، فاطمه کاهی، درباره تاخیر در ارسال کارت های هوشمند سوخت گفت: در بخش خودروهای عمومی با سوخت نفت گاز مسئله ای نیست و کارت ها سر وقت بدست متقاضی می رسد، فقط فرآیند صدرو کارت های خودورهای شخصی به دلیل شیوع کرونا کند شده که بزودی برطرف می گردد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تا دو هفته آینده کارت خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها بدست متقاضیان برسد، گفت: برای فراوری و تامین تراشه های کارت مسئله ای نیست و کارت ها در حال فراوری است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه برای فراوری و ارسال کارت سوخت هیچ نگرانی وجود ندارد، اعلام کرد: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ذخیره 9 ماهه سوخت در کارت ها باقی می ماند و سهمیه های جدید هم اضافه می گردد.

وی گفت: زمان نرمال صدور کارت در شرایط عادی 2 ماه است اما به دلیل کرونا یک ماه دیگر هم به این مدت زمان 2 ماهه اضافه شده است.

کاهی یادآور شد: متقاضیان دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی می توانند درخواست خود را به وسیله مراجعه به پلیس+ 10 یا سامانهepolice.ir به ثبت برسانند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1325

به "ذخیره 9 ماهه کارت های سوخت باطل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره 9 ماهه کارت های سوخت باطل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید