خزعلی: برای شکوفا شدن استعداد نهفته بانوان هر کاری انجام می دهیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معاون رئیس جمهور درباره شرایط ورزشکاران به ویژه بانوان توضیحاتی را بیان نمود.

خزعلی: برای شکوفا شدن استعداد نهفته بانوان هر کاری انجام می دهیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از زهرا نعمتی گفت: متفاوت بودن این ورزشکاران، باعث شد توانایی خود را بشناسند و به خوبی از آن استفاده نمایند. این افراد می توانند انگیزه بخش باشند؛ زیرا با این شرایط توانستند مدال آور شوند. مقاومت، عزم و اراده آن ها مهمتر از کسب مدال بود.

او درباره اقدامات دولت در ورزش بانوان، گفت: ما هر کاری برای این که استعداد نهفته بانوان را شکوفا کنیم، انجام خواهیم داد. در بخش همگانی و سلامت تمام کوششمان را انجام خواهیم داد.

خزعلی درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر محرومیت زدایی، اسم کرد: در هر بخش راهبرد خاص آن مورد وجود دارد. بخش عمده آن تعیین شده است. در بخش زنان سرپرست خانوار و زنان دارای معلولیت یا سایر موارد، باید کوشش کنیم بانوان توانایی خود را نشان دهند و بتوانند در جامعه از شرایط یک شهروند خوب برخوردار باشند.

او در مورد راه حل دولت مبنی بر مهاجرت نکردن ورزشکاران، بیان نمود: به ورزشکاران از نظر معیشت آن طور که باید رسیدگی نمی گردد. ما باید در قبال ورزشکاران به ویژه بانوان به وظیفه خود عمل کنیم. رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور روی این موضوع حساس هستند، بنابراین باید راه حلی بیندیشیم.

بیشتر بخوانید

  • پراش: با کمی حمایت می توان دوچرخه سواری را به دوران درخشان خود برگرداند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2023

به "خزعلی: برای شکوفا شدن استعداد نهفته بانوان هر کاری انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزعلی: برای شکوفا شدن استعداد نهفته بانوان هر کاری انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید