خبرنگاران نخبگان شاهد و ایثارگر پیشرو در عرصه های مختلف هستند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران گفت: نقش و رسالت ایثارگران در معماری و بازتعریف بسیاری از فعالیت های بنیاد شهیدحائز اهمیت است و نخبگان شاهد و ایثارگر به عنوان عصاره و پیشرو در عرصه های مختلف نخبگانی مورد اهتمام ویژه ای قرار دارند.

خبرنگاران نخبگان شاهد و ایثارگر پیشرو در عرصه های مختلف هستند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت خبرنگاران، آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه (5 آذر) با حضور محمد حسن آزما، مدیرعامل صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران، عادل مهری، مدیر کل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم برگزار گردید.

محمدحسن آزما در این نسشت گفت: با انعقاد این تفاهم نامه به دنبال سهولت و سرعت در خدمت رسانی به نخبگان شاهد و ایثارگر هستیم و با وجود این ظرفیت ها امیدواریم راهگشای مسائل پیش روی کارآفرینان و نخبگان جامعه ایثارگری باشیم. صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران با اصلاح اساسنامه و آئین نامه ها به دنبال تسهیل فرایند است.

در ادامه، عادل مهری مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: فصل مشترک فعالیت کارگروه های مختلف نخبگان شاهد و ایثارگر حرکت در جهت اشتغال مولد و فراهم آوردن مرکز رشد و نوآوری در مجموعه های مختلف بنیاد است.

مهری اضافه نمود: با استفاده از ظرفیتهای متقابل، با همکاری مشترک با صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران به دنبال حمایت از استارت آپ ها و شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان هستیم و با وجود این تفاهم نامه با شتاب و سرعت بیشتری به سمت خلق رویدادهای مبتنی بر اشتغال مولد قدم بر می داریم.

مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در خاتمه گفت: همکاری در زمینه تشکیل بانک اطلاعاتی کارآفرینان شاهد و ایثارگر، اجرای پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی مشترک، برگزاری مشترک رویداد های استارت آپی و حمایت از برگزیدگان و برگزاری مشترک همایش ها، کارگاه های دانش افزایی، هماهنگی اعطای تسهیلات صندوق به نخبگان شاهد و ایثارگر با رعایت قوانین از بندهای مهم این تفاهم نامه همکاری مشترک هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1523

به "خبرنگاران نخبگان شاهد و ایثارگر پیشرو در عرصه های مختلف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخبگان شاهد و ایثارگر پیشرو در عرصه های مختلف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید