خاطرات سفرتان را آنلاین ثبت کنید!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، تا به حال برای شما پیش آمده که دل تان بخواهد خاطرات سفرتان را بنویسید و از یاد برده باشید؟ یا عکس های سفر همیشه گوشه یک پوشه در کامپیور خاک بخورد؟ خاطرات، تجربه ها و لحظه هایی که در سفر پیس می آیند، غیر قابل بازگشتند؛ ما همیشه کوشش می کنیم تا با تعریف کردن بخشی از این تجربه ها یاد سفر را زنده نگه داریم! اما همیشه چیزی جا می ماند. از آنجا که ما اهل سفر هستیم و همیشه راه حلی برای پستی و بلندی های سفر پیدا می کنیم، این بار هم دست پر هستیم...

خاطرات سفرتان را آنلاین ثبت کنید!

مستند سازی در سفر:

لایو ترکر یک زمینه برای شما فراهم می نماید تا بتوانید راستاهای تان را به خاطر بسپارید. این برنامه به شما یاری می نماید تا سفرتان را لحظه به لحظه، در همان راستای که هستید گزارش کنید تا برای تان باقی بماند. یعنی هر سفر شما با تمام جزییات ثبت می شود.

ساز و کار:

شما برای استفاده از قابلیت های live trekker هم از سایت و هم از برنامه نصب شده روی تلفن همراه تان می توانید بهره ببرید. ولی در نظر داشته باشید در سفر نمی شود کامپیوتر حمل کرد! پس در نهایت این تلفن شماست که همراهی تان می نماید.

وارد سایت یا برنامه که می شوید ضروری است یک حساب کاربری بسازید؛ ساختن این حساب بسیار راحت است؛ اما به یاد داشته باشید، رمز عبور شما باید شامل یک حرف بزرگ، چند حرف کوچک و عدد باشد. در غیر این صورت رمز شما را تایید نخواهد کرد.

مستند بسازیم!

بار و بندیل را بسته ایم و راهی سفر هستیم؛ پس چه بهتر از همین حالا سفرمان را ثبت کنیم. تلفن همراه خود را در دست بگیرید و وارد برنامه شوید؛ گزینه tracker را بزنید. از همان ابتدا لایو ترکر ما را همراهی می نماید. در این راستا ما می توانیم عکس، فیلم، یک نوشته وصف حال همان ساعت را و در همان نقطه که هستیم بارگذاری کنیم، یعنی پس از مدت ها اگر خواستیم خاطرات مان را مرور کنیم، می دانیم کجای جاده و راستا در چه حالی بوده ایم. عالی نیست؟ انگار سفر در هر زمان که بخواهیم زنده می شود.

وقتی سفر تمام شد، می توانید در یک صفحه مجزا، جزییات سفرتان را ببینید؛ تمام راستای که طی کردید، عکس ها، نظرها، فیلم ها و... جزیی از همین صفحه است.

شما بعلاوه می توانید سفر دیگران را پیدا و دانلود کنید؛ شاید تصمیم گرفتید از راستا دیگران سفرتان را پیش ببرید.

جمله معروفِ: از سفر بازگشته ام، سفر از من بازنمی شود، اینجا معنی پیدا می نماید. شما از سفرتان یک فیلم مستند ساخته اید و در هر حال می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بعلاوه می توانید ببینید در کدام قسمت های دنیا، چند نفر در حال سفر هستند.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2328

به "خاطرات سفرتان را آنلاین ثبت کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات سفرتان را آنلاین ثبت کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید