حمایت پراندلی از اسپالتی به خاطر حذف نام توتی از فهرست بازیکنان رم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا از همتای خود در رم به خاطر رویکردی که در قبال کاپیتان حرفه ای جالوروسی در پیش گرفته است، حمایت کرد.

حمایت پراندلی از اسپالتی به خاطر حذف نام توتی از فهرست بازیکنان رم

به گزارش خبرنگاران، چزار پراندلی در اختلافاتی که اخیراً میان لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال رم با کاپیتان تیمش فرانچسکوتوتی شکل گرفته است، حق را به سرمربی جالوروسی داد و از منفعل بودن مسئولان باشگاه رم برای حل وفصل این اختلافات انتقاد کرد.

پراندلی در ستون هفتگی اش برای سایت کالچومرکاتو وب ایتالیا درباره اختلافات اخیر توتی و اسپالتی که با ابراز نارضایتی توتی از نیمکت نشینی های متوالی اش آغاز شد و با حذف شدن نامش از فهرست بازیکن تیم برای بازی برابر پالرمو ادامه پیدا کرد، نوشت: قضاوت کردن درباره اتفاقی که برای توتی رخ داده است بدون اطلاع داشتن از واقعیت ماجرا و ندانستن شرایط باشگاه سخت است. نتیجه این ماجرا شکل دریافت وضعیتی بوده که در آن رابطه میان فرانچسکو و لوچانو نامشخص است. نمی دانم که این اتفاق چگونه برای بازیکنی که به عنوان سمبل شهر رم و تیم رم شناخته می شود، رخ داده است اما درباره توتی چیزی که از همه اهمیت بیشتری دارد جایگاه و شخصیت خوب اوست.

پراندلی ادامه داد: من نمی توانم موضع توتی را در ماجرایی که رخ داده است درک کنم، اما تصمیم اسپالتی برای کنار گذاشتن توتی از تیم را کاملاً درک می کنم. شما حتی اگر کاپیتان، بهترین و مهمترین بازیکن تیم تان هم باشید نمی توانید یکسری رفتارهای غیرقابل قبول داشته باشید. چیزی که به نظر من مشکل جدی تر به نظر می رسد بی تفاوتی باشگاه برای حل و فصل این اختلافات بوده است. برخی مسائل را باید به وضوح و در زمان مناسب در داخل باشگاه حل کرد، نه اینکه آنها را به زمان دیگری موکول کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 767

به "حمایت پراندلی از اسپالتی به خاطر حذف نام توتی از فهرست بازیکنان رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت پراندلی از اسپالتی به خاطر حذف نام توتی از فهرست بازیکنان رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید