حریفان باانگیزه مقابل ما ظاهر می شوند، بازیکنانم فوق العاده بودند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از دیدارهای دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم فولاد سیرجان پیروز شد با نتیجه 3 بر یک تیم خاتم اردکان را شکست دهد و با قهرمانی، نیم فصل نخست را پشت سر بگذارد.

حریفان باانگیزه مقابل ما ظاهر می شوند، بازیکنانم فوق العاده بودند

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان پس از این مسابقه، گفت: بازی دشواری بود. پس از هفته هایی که در مکان اول و یا دوم جدول رده بندی قرار داشتیم حریفان با احترام مقابل ما ظاهر می شوند. تیم ها برای پیروزی مقابل ما انگیزه زیادی دارند. ما نیز کوشش کردیم تا این احترام از طرف تیم ما هم باشد.

تندروان ادامه داد: باید بیشتر روی این مسائل کار کنیم. تیم خاتم اردکان اگر با کیفیتی که امروز مقابل ما بازی کرد نباید در این رده از جدول قرار داشته باشد. اردکان تیم پرمهره و خوبی است. البته که امروز مقابل ما بسیار راحت بازی کردند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان گفت: به تیم خاتم اردکان تبریک می گویم که چنین نمایشی داشتند. امیدوارم در تمام مسابقات خود با این انگیزه کار نمایند. کیفیت بازی امروز بسیار خوب بود. با توجه به جایگاهمان در جدول، بازیکنانمان سعی داشتند در این دو بازی باقی مانده سریع تر کار را تمام نمایند. یک مقدار شکیبا نبودیم و همین باعث شد حریف مقابل ما بهتر بازی کند. بازیکنانم فوق العاده بودند و به همین دلیل در شرایطی که حریف ما را تحت فشار گذاشت توانستیم پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1571

به "حریفان باانگیزه مقابل ما ظاهر می شوند، بازیکنانم فوق العاده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان باانگیزه مقابل ما ظاهر می شوند، بازیکنانم فوق العاده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید