ثبت 38 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت 38 میلیون و 600 هزار و 663 تردد در محورهای مواصلاتی این استان اطلاع داد.

ثبت 38 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ایوب کرد گفت: آمار دریافتی از 80 دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در محورهای مواصلاتی استان در این مدت حاکی از افزایش تردد به میزان 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل است که بیشترین تردد وسائط نقلیه در محورهای ایرانشهر- بمپور، خاش - زاهدان و هیرمند- زابل گزارش شده است.

او اضافه نمود: دستگاه های تردد شمار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری را ثبت می نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اضافه نمود: سرعت متوسط تردد در محورهای استان در 9 ماهه امسال 81 کیلومتر در ساعت بوده است که نسبت مدت مشابه سال گذشته سه کیلومتر در ساعت کاهش یافته و بیشترین سرعت در این مدت 118 کیلومتر در ساعت بوده که در محور نیکشهر- قصرقند به ثبت رسیده است.

کرد تاکید نمود: با بهره گیری از سامانه های هوشمند ضمن جلوگیری از وقوع تخلف، از بروز تصادفات و حوادث رانندگی پیشگیری می گردد. همچنین تلفن گویای 141، درگاه اینترنتی 141.ir و نرم افزار موبایلی 141 سامانه های ارتباطی برای اطلاع شهروندان گرامی از آخرین شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ... است. در ضمنً شهروندان می توانند به وسیله تماس با تلفن 3141 چشم بینای ما در جاده ها بوده و شرایط راه های نیمه شمالی استان را به ما اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 793

به "ثبت 38 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 38 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید