تمام مدارس لنگرود قبل از بازگشایی ضدعفونی می شوند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با بیان اینکه تمام مدارس قبل از بازگشایی ضدعفونی می شوند، گفت: در حال حاضر تمام مدارس سطح شهرستان با حضور معلمین فعالیت آموزشی را شروع نموده اند، ان شاءالله فعالیت های آموزشی و پرورشی با کیفیت بخشی تداوم داشته باشد.

تمام مدارس لنگرود قبل از بازگشایی ضدعفونی می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مجید فاریابی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط بازگشایی مدارس در شرایط فعلی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین بازگشایی مدارس، تمهیدات لازم از قبیل ضدعفونی کردن مدارس و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود اضافه نمود: 52 مدرسه دولتی مقطع ابتدایی با تعداد 276 کلاس درس و 6731 دانش آموز، 13 مدرسه غیردولتی ابتدایی با 83 کلاس درس و 1183 دانش آموز مجموعا 7914 دانش آموز مقطع ابتدایی، در مقطع متوسطه اول 28 مدرسه با 132 کلاس درس و 3396 دانش آموز و همچنین 11 مدرسه متوسطه اول غیردولتی با 40 کلاس درس و 609 دانش آموز که مجموعا در متوسطه اول 4005 دانش آموز و همچنین در متوسطه دوم با 3854 دانش آموز سال تحصیلی جدید را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه تمام مدارس قبل از بازگشایی ضدعفونی می شوند، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا مقرر شده در مدارس کم جمعیت، دانش آموزان با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند، اما در مدارسی که تراکم دانش آموزان بالاست مدیران واحدهای آموزشی باید دانش آموزان را گروه بندی نمایند.

فاریابی ادامه داد: در حال حاضر تمام مدارس سطح شهرستان با حضور معلمین فعالیت آموزشی را شروع نموده اند، ان شاءالله فعالیت های آموزشی و پرورشی با کیفیت بخشی تداوم داشته باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود اعلام کرد: در حال حاضر یک مدرسه 12 کلاسه در منطقه دریاسر در حال ساخت داریم که تا سرانجام آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد؛ علاوه بر این سالن ورزشی و یک مدرسه در شلمان در دست اقدام است که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: با مساعدت های دکتر نوبخت مبلغ بیش از 8 میلیارد تومان به حساب فرهنگیان بازنشسته در شهرستان پرداخت می گردد.

فاریابی اعلام کرد: در سطح شهرستان حدود 50 مربی حق التدریسی پیش دبستانی داریم که ان شاءالله با نوبت بندی که برای این عزیزان بر اساس سنوات کاری مشخص شده، فرآیند جذب و استخدامی آنان انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1391

به "تمام مدارس لنگرود قبل از بازگشایی ضدعفونی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مدارس لنگرود قبل از بازگشایی ضدعفونی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید