ترجمه دو کتاب درباره بلوغ دختران و پسران چاپ شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کتاب های بلوغ دختران و بلوغ پسران نوشته امی میدلمن و کیت گران والد با ترجمه محبوبه رمضان زاده توسط انتشارات کتاب درمانی منتشر و راهی بازار نشر شد.

ترجمه دو کتاب درباره بلوغ دختران و پسران چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دو کتاب بلوغ دختران و بلوغ پسران نوشته امی میدلمن و کیت گران والد به تازگی با ترجمه محبوبه رمضان زاده توسط انتشارات کتاب درمانی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب های پیش رو به مخاطبشان یاری می نمایند موضوعات بهداشتی سن و سال خود را به درستی درک نمایند و به نگرانی هایشان درباره بلوغ پاسخ مناسب بدهند. گذراندن این دوران حیاتی با امنیت، سلامتی و شادمانی از دیگر اهداف نوشتن این دو کتاب هستند. در نوشتن این کتاب اعضای انجمن پزشکی ایالات متحده با یکدیگر مشارکت داشته اند.

داشتن رژیم غذایی مناسب، بدن سالم، روح و روان، امنیت، رفتار با دیگران و موضوعاتی از این دست همه از جمله مسائلی هستند که نویسندگان دو کتاب یادشده برای دختران و پسران تازه به بلوغ رسیده مطرح نموده اند تا پاسخ سوالاتشان را بدهند.

هر دو کتاب 9 فصل دارند که به ترتیب عبارت اند از: به دوره بلوغ خوش آمدید، تغذیه، ورزش و تناسب اندام، قد شما، پوست، دندان و مو، دستگاه تناسلی (داخلی و خارجی)، دوران قاعدگی، احساسات شما، روابط دوستی (ارتباطات) و رابطه با جنس مخالف چیست؟.

پس از این فصول هم فهرست لغات و اصطلاحات درج شده است.

کتاب بلوغ دختران با 112 صفحه مصور و بلوغ پسران هم با 108 صفحه مصور به چاپ رسیده اند. هر دو کتاب با شمارگان 550 نسخه و قیمت 39 هزار تومان عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1471

به "ترجمه دو کتاب درباره بلوغ دختران و پسران چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه دو کتاب درباره بلوغ دختران و پسران چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید