تور برزیل ارزان: برگزاری دوباره بازی جنجالی برزیل و آرژانتین در راستا جام جهانی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، فیفا با اعلام رسمی کمیته انضباطی خود درباره ملاقات نیمه تمام برزیل و آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر رأی مربوطه را صادر کرد.

تور برزیل ارزان: برگزاری دوباره بازی جنجالی برزیل و آرژانتین در راستا جام جهانی

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

بر اساس بیانیه ای که سایت فیفا به طور رسمی منتشر کرد تصمیمات زیر برای اتفاقات و حاشیه های مربوط به برگزاری بازی دو تیم در دوران پاندمی ویروس کرونا در نظر گرفته شده است که به توضیح زیر است:

کمیته انضباطی فیفا تصمیمات خود را در رابطه با بازی رها شده برزیل و آرژانتین در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در 5 سپتامبر 2021 گرفته است.

کمیته انضباطی فیفا پس از آنالیز دقیق عناصر متخلف و با توجه به مقررات قابل اجرا، تصمیم گرفته است که بازی در تاریخ و مکانی که فیفا تصمیم گیری می نماید، تکرار گردد.

علاوه بر این، کمیته انضباطی فیفا به این نتیجه رسیده است که لغو مسابقه ناشی از چندین نقص طرفین درگیر در قبال مسئولیت ها و یا تعهدات مربوطه خود در رابطه با موارد قبلی است.

به این ترتیب کمیته انضباطی فیفا نیز تصمیم گرفت:

1- به فدراسیون فوتبال برزیل برای پرداخت جریمه 500000 فرانک فرانک در رابطه با تخلفات مربوط به نظم و امنیت دستور دهد.

2- به فدراسیون فوتبال آرژانتین به پرداخت جریمه 200000 فرانک فرانک به علت عدم رعایت تعهدات خود در رابطه با نظم و امنیت، آماده سازی و شرکت در مسابقه دستور دهد.

3- به فدراسیون فوتبال برزیل و اتحادیه فوتبال آرژانتین دستور دهد که هر یک 50000 فرانک فرانک جریمه در نتیجه لغو مسابقه بپردازند.

4- تعلیق بازیکنان آرژانتینی، امیلیانو بوئندیا، امیلیانو مارتینز، جیووانی لو سلسو و کریستیان رومرو برای دو بازی به علت عدم رعایت پروتکل بازی بین المللی در نظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2215

به "تور برزیل ارزان: برگزاری دوباره بازی جنجالی برزیل و آرژانتین در راستا جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: برگزاری دوباره بازی جنجالی برزیل و آرژانتین در راستا جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید