برخورد قاطع با عاملان انتشار شایعه کرونا ، شناسایی 150 نفر

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس از شناسایی 150 تن از عاملان انتشار شایعات مرتبط با کرونا ویروس در استان خبر داد.

برخورد قاطع با عاملان انتشار شایعه کرونا ، شناسایی 150 نفر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، با تلاش سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس در راستای تامین امنیت روانی جامعه، تعداد 150 نفر از شایعه پراکنان و منتشر نمایندگان اخبار کذب مرتبط با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی، شناسایی شده و با آنها برخورد ارشادی و قضایی صورت گرفت.

سازمان اطلاعات سپاه با افرادی که بخواهند در این برهه زمانی خاص در جامعه، باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی مردم کشور عزیزمان شوند، برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.

همچنین پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس به مدیران گروه ها، کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی هشدار می دهند در صورت دامن زدن به شایعات و انتشار اخبار کذب و بی اساس در فضای مجازی، با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس اظهار داشت که از عموم هم استانی های گرانقدر انتظار می رود، جهت اطلاع از صحت و سقم اخبار به خبرگزاری های معتبر و صداوسیما یا واحد رسمی جوابگوی سازمان های مرتبط با این موضوع مراجعه نمایند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری نمایند.

این سازمان همچنین از مردم خواست در روبرو با افراد منتشر نماینده اخبار کذب در فضای مجازی، مراتب را از طریق شماره تلفن 114 اعلام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1064

به "برخورد قاطع با عاملان انتشار شایعه کرونا ، شناسایی 150 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع با عاملان انتشار شایعه کرونا ، شناسایی 150 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید