بازی رایگان One Punch Man: World برای موبایل و کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، انیمه وان پانچ من (One Punch Man) یکی از پرطرفدارترین انیمه های تاریخ است. این انیمه با هواداران بسیار زیاد و دنیای گسترده ای که دارد پتانسیل بسیار خوبی برای ساخت محتوای جانبی از جمله بازی دارد. حال شرکت T3 تصمیم گرفته تا وان پانچ من را وارد دنیای بازی کند و بازی وان پانچ من: ورلد (One Punch Man: World) را برای پلتفرم موبایل و کامپیوتر عرضه کند.

بازی رایگان One Punch Man: World برای موبایل و کامپیوتر عرضه خواهد شد

زمانی که انیمه وان پانچ من را ببینید، متوجه خواهید شد که شخصیت اصلی داستان توانایی هرکاری را دارد. در نتیجه افراد زیادی دوست دارند که به جای شخصیت اصلی این انیمه یعنی سایتاما (Saitama) باشند. بازی وان پانچ من: ورلد در سبک اکشن بوده که برای موبایل بهینه شده است تا در دسترس افراد بسیار زیادی قرار بگیرد.

در بازی وان پانچ من: ورلد شما در نقش سایتاما هستید. کسی که به صورت تفریحی تبدیل به یک قهرمان در شهرش شده و در پی پیدا کردن رقیب است. مشکل اینجاست که در جهانی این انیمه کسی رقیب سایتاما نیست و همین موضوع در بازی هم به طور کامل مشهود است. در اصل این بازی تمام کوشش خود را نموده تا به انیمه وفادار باشد و در نتیجه شما می توانید اشاره های زیادی از انیمه در این بازی مشاهده کنید.

مانند بیشتر بازی های دیگر در بازی وان پانچ من: ورلد هم عناصر نقش آفرینی وجود دارد. در نتیجه شخصیت اصلی بازی دارای توانایی های خاصی است و کاربر می تواند با انتخاب هرکدام با توجه به سبک بازی خود وان پانچ من: ورلد را تجربه کند. همینطور اینکه شرکت سازنده تمرکز زیادی روی بحث مبارزه در این بازی داشته که با توجه به انیمه کاملاً منطقی به نظر می رسد.

نکته جالب اینجاست که در این بازی حالت همکاری (Co-Op) هم وجود دارد. در نتیجه کاربران می توانند با دوستان خود این بازی را تجربه نموده و دو نفری داستان بازی را پیش ببرند. همینطور اینکه در بازی وان پانچ من: ورلد دشمنان آشنایی از جمله Mosquito Girl، Subterranean King و موارد دیگر وجود دارند تا هواداران انیمه وان پانچ من را راضی کند.

نکته جالب اینجاست که جهانی بازی وان پانچ من: ورلد به شدت گسترده است. به این شکل که کاربر می تواند در آن به گشت وگذار بپردازد و حتی به تجربه بازی های کوچک آرکید برسد. از طرفی این جهان نیز بر اساس انیمه ساخته شده که باعث شده ظاهر بسیار جالب و جذابی داشته باشد.

بازی وان پانچ من: ورلد در تاریخ 12 بهمن (1 فوریه) برای اندروید و iOS در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2492

به "بازی رایگان One Punch Man: World برای موبایل و کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رایگان One Punch Man: World برای موبایل و کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید