بازار درای بریج تفلیس گرجستان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کمتر گردشگری یافت می شود که به شهر یا کشوری سفر کند ولی سری به مراکز خرید و بازارهای آن نزند . تفلیس دارای مراکز خرید مدرن و بازارهای محلی متعددی است که با مراجعه به آن ها می توان خریدی مناسب و دلچسب داشت . بازار درای بریج تفلیس Dry Bridge Market Tbilisi یکی از گزینه های خرید پایتخت گرجستان است که غالبا در ان انواع سوغات گرجستان و صنایع دستی و هنری این سرزمین عرضه می شود . مناسب بودن قیمت اجناس و اقلام موجود در درای بریج مارکت تفلیس موجب شده این بازار محلی و سنتی در تمامی روزهای هفته علی الخصوص در روزهای پایانی شلوغ و پر ازدحام باشد . اگر قصد دارید در سفر به تفلیس برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید حتما از بازار درای بریج گرجستان دیدن کنید .

بازار درای بریج تفلیس گرجستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

بازار درای بریج به عنوان یکی از مراکز خرید تفلیس می تواند ساعت ها گردشگران را سرگرم سازد . درای بریج که از بازارها و مراکز خرید ارزان قیمت تفلیس به شمار می اید با 20 دقیقه پیاده روی از میدان آزادی در دسترس خواهد بود . این بازار سنتی تفلیس در تمامی روزهای هفته باز است البته اگر آب و هوا مساعد و خوب باشد . بهترین زمان برای بازدید از درای بریج تفلیس روزهای پایانی هفته است چرا که در این تایم تعداد فروشندگان و گردشگران زیاد شده و بر جنب و جوش و هیاهوی آن افزوده می شود . علاقه مندان به خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر قبل از غروب آفتاب می توانند به درای بریج گرجستان مراجعه نمایند .

اقلام موجود در بازار درای بریج تفلیس

گردشکران تور تفلیس برای رسیدن به این بازار سنتی حدود 20 دقیقه پیاده روی از میدان آزادی پیش رو دارند . در بازار درای بریج مارکت (فلی مارکت) غالبا سوغاتی های محلی و صنایع دستی گرجستان به فروش می رسند . از جمله اقلام و کالاهایی که در این بازار عرضه می شود می توان به مواردی چون هنرهای دستی ، ظروف نقره ای و شیشه ای نقاشی ، صنایع دستی چوبی ، ظروف روسی ، مبلمان قدیمی روسی ، تابلو ، مدال های دوران شوروی ، زیورآلات نقره ، لوازم تزئینی ، رومیزی ، آکاردئون ، سماور و لوازم برقی ، فرش و گلیم ، مجسمه ، انواع خنجر و یادگاری هایی از دوران شوروی اشاره کرد . توجه داشته باشید که در بازار درای بریج مارکت تفلیس اجناس بر روی زمین چیده می شود لذا به راحتی می توان به ان ها دست زد و همه وسایل را از نزدیک دید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1062

به "بازار درای بریج تفلیس گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار درای بریج تفلیس گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید