بازارچه دائمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین راه اندازی می گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین اطلاع داد.

بازارچه دائمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید بلیط کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی، امروز 5 اسفند 98 در جلسه آنالیز طرح های سرمایه گذاری، توضیح داد: عملیات احداث این بازارچه در صورت اختصاص زمین مناسب و در محور اردبیل ـ سرعین از سال آینده شروع می گردد.

فلاحی اظهار کرد: طی یک سال گذشته بازتعریف محورهای جدید گردشگری مورد توجه قرار گرفته تا بتوان به واسطه تاسیسات و امکانات ایجاد شده ماندگاری مسافران را افزایش داد.

او بیان داشت: با توجه به اقدامات انجام یافته در حوزه صنایع دستی در دو سال گذشته و به ویژه حمایت از افزایش فراوری، لزوم احداث بازارچه های دائمی در محورهای گردشگری ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان توضیح داد: ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی یکی از اولویت های مهم برای اداره کل میراث فرهنگی در امسال بود که بیش از 500 فرصت شغلی طی 9 ماهه امسال ایجاد شده است.

به گفته فلاحی در ادامه حمایت از فروشگاه های صنایع دستی و بازارچه های موقت و دائمی مورد تاکید است و به همین منظور ضروری است فرمانداران و شهرداران حمایت ویژه در راه اندازی بازارچه ها داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 810

به "بازارچه دائمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه دائمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل ـ سرعین راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید