بارگذاری مجدد اطلاعات ساختمان های ناایمن تهران با اندکی تغییر در سامانه شفافیت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در خصوص حذف اطلاعات ساختمان های ناایمن از سامانه شفافیت توضیحاتی ارائه کرد.

بارگذاری مجدد اطلاعات ساختمان های ناایمن تهران با اندکی تغییر در سامانه شفافیت

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ناهید خداکرمی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص چرایی حذف اطلاعات ساختمان های ناایمن از سوی شهرداری تهران از سامانه شفافیت گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران، اجرای مصوبات و تصمیمات شورای شهر است اما دقت داشته باشید که ممکن است در هر زمینه ای با نهادهایی روبرو شویم که اجرای یک مصوبه را تحمل ننموده و با تماس تلفنی مانع اجرای مصوبه شوند.

وی با بیان اینکه ما شرایط حساس را درک می کنیم و محدودیت و معذوریت سایر نهادها را متوجه هستیم اضافه نمود: از آنجایی که این لیست با دقت بالا تهیه شده بود و جزئیات مسائل ایمنی ساختمان های مختلف را تشریح نموده بود؛ این مسئله نگرانی هایی را ایجاد کرد که می گردد با تعدیل اطلاعات مندرج در لیست، مجددا آن را بارگذاری کرد که با این تغییرات نگرانی بعضی نهادهای امنیتی نیز مرتغع می گردد.

خداکرمی اضافه نمود: با سازمان آتش نشانی صحبت شده تا با حذف جزئیات دقیق بعضی نقاط ناایمن بعضی ساختمان های حساس از نظر امنیتی، ساختمان ها را به سه دسته کم خطر، با خطر میانی و پرخطر تقسیم بندی کند البته شهردار تهران نیز باید دقت داشته باشد که در زمینه تغییر اجرای مصوبات شورا باید با اعضا مشورت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1458

به "بارگذاری مجدد اطلاعات ساختمان های ناایمن تهران با اندکی تغییر در سامانه شفافیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارگذاری مجدد اطلاعات ساختمان های ناایمن تهران با اندکی تغییر در سامانه شفافیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید