ایجاد دفاتر نمایندگی شرکت گردشگری شهرداری مشهد در کشورهای حاشیه خلیج فارس

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، ایجاد دفاتر نمایندگی شرکت گردشگری شهرداری مشهد در کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می گیرد.

ایجاد دفاتر نمایندگی شرکت گردشگری شهرداری مشهد در کشورهای حاشیه خلیج فارس

مرتضی گواهی، سرپرست شرکت گردشگری شهرداری مشهد در مورد اقدامات انجام شده در شرکت گردشگری شهرداری مشهد اظهار کرد: پس از تغییرات بنیادی و ساختاری در ماهیت شرکت، هفت حوض تبدیل به شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد شد، بنابراین کوشش کردیم با ورود تخصصی و ایفای نقش صحیح در مدیریت شهری اقدامات موثری را در راستای آماده سازی در زیرساختهای صنعت گردشگری با هدف ایجاد درآمدهای پایدار و بهبود زیرساختها انجام دهیم.

وی اضافه نمود: به همین دلیل از ابتدای سال تا به امروز رویدادهای مختلفی را برگزار کردیم. در نوروز برنامه های عیدانه و نوروز را در منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض داشتیم. رویدادهای پژوهش محور و آموزش محور با رویکرد توسعه گردشگری و اقتصاد و جذب سرمایه گذار و بعلاوه جشن های مناسبتی مختلف با هدف ایجاد نشاط مومنانه و توسعه و رونق مالی را در سطح شهر برگزار کردیم.

گواهی ادامه داد: کمپین های ایده پردازی و خلاقیت را در حوزه های مختلف گردشگری در سطح پرسنل شهرداری برگزار کردیم تا از ایده ها و پیشنهادات آنها در حوزه گردشگری استفاده کنیم. با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال پیگیری احداث مجموعه کلبه های اسکان موقت در منطقه نمونه ملی گردشگری هستیم. توسعه زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری نیز در دستور کار ما قرار گرفته است. انعقاد قرارداد با خدمات رفاهی برای پرسنل شهرداری از دیگر اقدامات ما بود که کوشش کردیم در حوزه رفاهی برای پرسنل شهرداری ایفای نقش کنیم.

سرپرست شرکت گردشگری شهرداری مشهد اضافه نمود: به مناسبت هفته محیط زیست پاکسازی محور خلج تورهای طبیعت گردی و پرنده نگری برای پرسنل شهرداری، خانواده آنها و شهروندان را در منطقه نمونه گردشگری برگزار کردیم. برای فعالسازی محور گردشگری ارتفاعات جنوبی مشهد در مرحله عقد قرارداد با شرکتهای ذی صلاح هستیم تا زائران و مجاوران برای اولین بار بتوانند از منطقه مجذوب نماینده ارتفاعات جنوبی بازدید نمایند.

وی با بیان اینکه پروژه های خوبی در دست اقدام بوده و مطالعات آنها در دست انجام است، مطرح کرد: ما با همکاری سرمایه گذاران مختلف به گردشگری سلامت ورود پیدا کردیم. با توجه به اینکه مشهد شهر جهانی گوهرسنگ ها بوده و شهردار مشهد رئیس آن است، در زمینه گوهرسنگ ها نیز ورود پیدا کردیم. در حوزه سوغات و صنایع دستی نیز با بخش خصوصی وارد مذاکره شده ایم.

گواهی بیان نمود: در حوزه حمل و نقل گردشگری تا سرانجام سال اقداماتی در زمینه راه اندازی تاکسی و اتوبوس گردشگری انجام خواهیم داد. این اقدام برای معرفی جاذبه های گردشگری، زیارتی و سایر جاذبه های شهر مشهد در 5 محور معین شده که با سرمایه گذاران در حال رایزنی هستیم.

سرپرست شرکت گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اتفاقات انجام شده در روابط بین الملل و بازگشایی دفاتر کشور عربستان توضیح داد: درصدد هستیم با همکاری وزارت امور خارجه و معاونت مالی شهرداری بتوانیم در راستای توسعه گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری در کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهایی مانند عربستان، کویت، بحرین و غیره که جمعیتی شیعه نشین دارند، دفاتر نمایندگی را راه اندازی کنیم تا هم گردشگری و هم پتانسیل های سرمایه گذاری شهر مشهد را معرفی کنیم و گام های محکمی را در این راستا برداریم.

منبع: همگردی
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2452

به "ایجاد دفاتر نمایندگی شرکت گردشگری شهرداری مشهد در کشورهای حاشیه خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد دفاتر نمایندگی شرکت گردشگری شهرداری مشهد در کشورهای حاشیه خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید