هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، ملوان اولین پیروزی خود را دشت کرد، برتری راه یاب مقابل سپاهان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سپیدپوش های انزلی در تهران نخستین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را کسب کرد.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، ملوان اولین پیروزی خود را دشت کرد، برتری راه یاب مقابل سپاهان

به گزارش خبرنگاران ، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) برگزار گردید. در رقابت های امروز تیم ملوان در استادیوم راه آهن اکباتان میهمان آذرخش تهران بود و توانست با برتری 8 بر صفر به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر برسد.

شاگردان مریم ایراندوست که با انگیزه پیروزی به تهران آمده بودند، بازی را از همان ابتدا به دست گرفتند به طوری که بازی کاملاً در نیمه زمین آذرخش بود. ملوانی ها در نیمه نخست با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیدند و در نیمه دوم نیز چهار گل دیگر به ثمر رساندند تا پیروزی پرگلی کسب نمایند.

در حاشیه این بازی تماشاگران دو تیم آذرخش و ملوان به تفکیک در استادیوم نشسته بودند. این بازی هم در شرایطی برگزار گردید که به دلیل بارندگی شب قبل زمین بازی گل آلود و مناسب بازی نبود. اسکوربرد استادیوم نیز خراب بود و تعداد گل ها و زمان بازی معین نبود.

مهناز افشار، بازیگر سینمای کشورمان به همراه سحر مصیبی، کارگردان مستند صفر تا سکو (زندگی خواهران منصوریان) در استادیوم حاضر بودند و تیم ملوان را تشویق کردند.

همچنین در ادامه رقابت های امروز و در مهمترین دیدار این هفته سپاهان در اصفهان میزبان راه یاب ملل سنندج بود. سپاهان در این بازی با نتیجه یک بر صفر بازنده شد. اما در دیگر بازی های امروز شهرداری بم برابر خلیج فارس 15 بر صفر به پیروزی رسید.

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان به توضیح زیر است:

سپاهان صفر - راه یاب ملل سنندج یک آذرخش صفر - ملوان بندرانزلی 8 شهرداری سیرجان 2 - همیاری آذربایجان غربی یک خلیج فارس شیراز صفر - شهرداری بم 15 سپیدار صفر - پارس جنوبی بوشهر 7 پالایش گاز ایلام صفر - ذوب آهن یک

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم در صدر جدول واقع شده است. ذوب آهن اصفهان در صندلی دوم و راه یاب ملل سنندج در رتبه سوم حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 155

به "هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، ملوان اولین پیروزی خود را دشت کرد، برتری راه یاب مقابل سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، ملوان اولین پیروزی خود را دشت کرد، برتری راه یاب مقابل سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید