اولین زن برای دیدن هر کشوری در زمین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، آیا می‌توانید در طول عمر خود بیش از 50 کشور را به عنوان یک شاهکار تاثیرگذار در نظر بگیرید ؟ 100 تا ؟ با این حال ، برای Cassandra جوان ، به همین اندازه کافی نیست . زن 27 ساله اهل Connecticut در حال ثبت است که اولین زنی است که از تمام 196 کشور جهان بازدید می‌کند .

اولین زن برای دیدن هر کشوری در زمین

این آمریکایی‌های جوان پیش از این به 181 کشور سفر کرده‌اند و 15 کشور برای پایان دادن به ماجرایی که از ژوئیه 2015 آغاز شده‌است ، باقی مانده‌اند .
اگرچه Benny هم اکنون رکورد جهانی گینس را برای سریع‌ترین گردشگر برای بازدید از هر کشور بر روی کره زمین، در دست دارد ، به همین دلیل است که تغییر می‌کند ! در حالی که تنها 40 روز برای او باقی مانده بود تا " طلاها را بردارد " ، De به طرز شگفت انگیزی در موقعیت مناسبی قرار دارد تا به آقای Benny فرصت استراحت بدهد . و Cassandra زمانی که از 11 کشور دیگر دیدار می‌کند این کار را به سبک عالی انجام خواهد داد .
انگیزه سفر نوع دوستانه زمانی رخ داد که طراح وب آزاد سابق به آن فکر کرد که باید کاری را با زندگی اش انجام دهد . Expedition 196 او پس از خدمت به عنوان یک کارگر در لژهای اکو در اکوادور و پرو و به خصوص بعد از خواندن کتاب شادی پی‌گیری که توسط pacesetter کریس Guillebeau نوشته شده بود ، تصور شد ، اما نه تا زمانی که سن 35 سالگی برسد . دی Pecol با عزمی راسخ در تلاش برای تلاش مشابه ، با Skal ، نهادی که دوستی و گردشگری را ترویج می‌دهد ، و موسسه بین‌المللی صلح از طریق توریسم ، به این گروه پیوست .
Cassandra ، سفیر صلح ، یک تا چهار روز در هر کشور هزینه می‌کند . مسیر او پیش از پیش تعیین‌شده نیست و تحت‌تاثیر عواملی چون بازدید از مدرسه ، ویزا و شرایط آب و هوایی قرار دارد . اولویت او ، زمانی که پا در هر کشور می‌گذارد ، کشف دو محل است که در مسیر sightseer نیستند . او با و بزرگان مدرسه ملاقات می‌کند و نمونه آب را به نمایندگی از یک سازمان غیر انتفاعی در ایالات‌متحده که در آزمایش حضور میکرو پلاستیک‌ها در اقیانوس دست دارد ، به دست آورد .
همان طور که ممکن است فکر کنید ، این سفر کلی پول زیادی به همراه دارد . تا به امروز ، سفر De 200، 000 دلار برای او هزینه داشته‌است - مبلغی که از کیسه حامیان مالی بسیاری حاصل شده‌است . بانوی شجاع قادر نبود بدون کمک آن‌ها سفر دیدنی اش را در یک فیلم مستند کند . صفحه اینستاگرام او هتل‌های لوکس برندها و افرادی که در سفر globetrotting سرمایه‌گذاری کرده بودند را مشخص می‌کند . در ازای یک فضای تبلیغاتی ، آن‌ها به او محل اقامت رایگان دادند .
اگر چه شما نمی‌توانید پای او را در عربستان‌سعودی ، نیجریه ، انگلستان یا اوکراین دنبال کنید ، می‌توانید از ماجراجویی هیجان‌انگیز خود از طریق اینستاگرام لذت ببرید . خوب ، به او چه می‌گوییم ؟ بروید ، بروید ، بروید !

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 42

به "اولین زن برای دیدن هر کشوری در زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین زن برای دیدن هر کشوری در زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید