هتل پارادایس بیچ ریزورت در سامویی

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هتل پارادایس بیچ ریزورت (Paradise Beach Resort by Variety Hotels) در سامویی، از بهترین هتل‌های این جزیره  در کشور تایلند که موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری دارد.

هتل پارادایس بیچ ریزورت در سامویی

هتل پارادایس بیچ ریزورت تنها 9 دقیقه تا ساحل زیبای مینام فاصله دارد. اتاق‌های این هتل بزرگ و مجلل با تجهیزات تمام و کمال می‌باشد و با مدرن ترین وسایل به صورت مبله و با سبک تایلندی تزئین شده. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با امکانات مخصوص حمام و بالکن یا ایوان خصوصی اشاره کرد. این هتل دارای 11 خانه ویلایی، 78 اتاق لوکس و 6 سوئیت اختصاصی می‌باشد.

رستوران پیشرفته و بزرگ هتل پارادایس بیچ ریزورت با انواع غذاهای تایلندی، سنتی، دریایی و بین المللی پذیرای میهمانان خود است. این هتل بزرگ و مدرن برای تفریح شما هم فکری کرده و دو استخر شنای بزرگ برایتان در نظر گرفته است. به خاطر قرار گرفتن این هتل در کرانه آرام مینام، دقیقا 500 متر تا مرکز روستا فاصله دارد. قایقرانی، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، زمین بازی بچه ها، کتابخانه و غواصی از امکانات اصلی این هتل برای بازدید هستند.

خدمات اتاق، صرافی، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه خودرو، انبار،اتو کشی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و سالن نشست از امکانات این هتل برای تجربه یک اقامت آرام هستند.

اینترنت وای فای، پارکینگ، فروشگاه داخل هتل، بخش های بدون سیگار و روزنامه از خدمات عمومی این هتل در تور سامویی می‌باشد.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 844

به "هتل پارادایس بیچ ریزورت در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارادایس بیچ ریزورت در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید