هتل لوتوس فرندلی تایلند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، هتل لوتوس فرندلی (Lotus Friendly Hotel)، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کشور تایلند در ساموئی می‌باشد. این هتل با این که در رده هتل‌های 3 ستاره ساموئی قرار گرفته با توجه به قیمت ارزان آن، امکانات رفاهی مناسبی ارائه می‌دهد.

هتل لوتوس فرندلی تایلند

هتل لوتوس فرندلی یکی از هتل‌های 3 ستاره جزیره ساموئی می‌باشد. این هتل در نزدیکی ساحل چاونگ قرار گرفته و با پای پیاده تنها 2 دقیقه با ساحل زیبا و رویایی فاصله دارد. اتاق های این هتل امکانات بسیاری دارند که محل نشیمن، تهویه مطبوع و بالکن خصوصی به همراه تلویزیون کابلی، یخچال، وای‌‌فای رایگان و یک حمام برخی از امکانات این هتل هستند.

این هتل به یک رستوران بی‌نظیر و زیبا مجهز شده است که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به صورت ارگانیک برای طبخ دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید از رستوران‌های دیگری که در این محدوده به چشم می‌خورند و در کنار ساحل زیبای چاونگ قرار دارند استفاده کرد و به صرف یک غذای لذت‌بخش در دل طبیعت بکر ساموئی پرداخت.

هتل لوتوس ساموئی قادر است امکانات گردشگری بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند و یک هتل مناسب برای کسانی است که با خانواده به این جزیره سفر کرده‌اند. همچنین این هتل تا ترمینال کشتی‌رانی کوه فانگان 20 دقیقه و تا ترمینال کشتی‌‌رانی سراتانی 35 دقیقه رانندگی فاصله دارد. همچنین فاصله هتل فرندلی تا فرودگاه بین‌المللی سامویی 3 دقیقه با رانندگی فاصله دارد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور تایلند همراه شوید.

انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 842

به "هتل لوتوس فرندلی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوتوس فرندلی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید