مقاله: هدفون روی گوش (On Ear) یا دور گوش (Over Ear)؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بزرگترین اشکال دورگوشی ها سایز آنهاست که از هدفون های روگوشی بزرگتر است. بعضی از کاربران ترجیح می دهند که صدایی را داشته باشند که سریعتر و بیشتر در دسترس باشد. Schuster برای راحتی در استفاده و کیفیت صدا، هدفون های دورگوشی را پیشنهاد می کند و این در حالی است که این هدفون ها به نسبت روگوشی ها کمتر خاصیت پرتابل و قابل حمل بودن را دارند.

مقاله: هدفون روی گوش (On Ear) یا دور گوش (Over Ear)؟

اغلب هدفون های روگوشی برای کاربران در حال حرکت در نظر گرفته شده است، بنابراین طراحان سعی در ساختن هدفون های کوچکتری دارند و این گاهی مستلزم استفاده از درایورهای کوچکتری می باشد. این مسأله باعث می شود که میزان بیسی که هدفون می تواند تولید کند، محدودتر شود. پس سایز هدفون اهمیت داشته و همچنین برای اغلب خریداران، اولویت سایز کوچکتر از راحتی و صدای با کیفیت پیشی می گیرد.

زمانی که به قدرت بیس (Bass) می رسیم، Grell و Schuster مزیت و برتری مشخص و روشنی در هر کدام از مدل ها نمی بینند. بیس به جزییات هر طراحی بستگی دارد و اینکه ایرپدهای هدفون ها به طور موثری بسته قرار می گیرند. اگر شما از عینک استفاده می کنید، دسته های عینک از دو طرف به طور منفی، بسته قرار گرفتن هدفون روی گوش را تحت تاثیر قرار می دهند و این باعث می شود که به کیفیت صدای بیس آسیب برساند. اما در مورد هدفون های رو گوشی، عینک مشکلات کمتری بوجود می آورد. Schuster همچنین یاد آور شد که فرم سر و گوش های افراد مختلف کاملاً متفاوت است، پس توانایی این که هدفون کاملاً به حالت بسته به گوش چسبیده باشد، در انسانهای مختلف متغیر است.

منبع مقاله: هدفون روی گوش (On Ear) یا دور گوش (Over Ear)؟

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2092

به "مقاله: هدفون روی گوش (On Ear) یا دور گوش (Over Ear)؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هدفون روی گوش (On Ear) یا دور گوش (Over Ear)؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید