معرفی هتل آسترا ساترن بانکوک تایلند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اگر به دنبال تعطیلاتى بی نظیر در شهر بانکوک تایلند هستید، هتل آسترا ساترن بانکوک را نباید فراموش کنید. شهر بانکوک در تایلند با جاذبه های زیباى خود، سالانه میزبان گردشگران بسیارى از سراسر جهان است. این هتل منحصر به فرد با امکانات بی شمار و کامل خود، تعطیلاتى لذت بخش و فراموش نشدنى را براى شما در این شهر فوق العاده رقم خواهد زد. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفى شهر بانکوک، هتل آسترا ساترن بانکوک و امکانات کم نظیر آن بپردازیم

معرفی هتل آسترا ساترن بانکوک تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

شهر بانکوک تایلند

شهر بانکوک، پایتخت پر جمعیت کشور تایلند است. بانکوک شهری با جاذبه های متنوع و منحصر به فردی است که سبب جذب گردشگران بسیاری به این نقطه از کشور تایلند شده است. Wat Arun یا معبد سپیده دم با معماری و سبک بی نظیر خود، بازار آخر هفته Chatuchak با رنگ های متنوع و خیره کننده خود، بازارچه ی شناور شگفت انگیز و… از جاذبه های زیبای این شهر است و سبب شده که شهر بانکوک به یکی از شهرهای توریستی دنیا تبدیل شده است. این هتل از بهترین هتل های بانکوک محسوب میشود.

هتل آسترا ساترن بانکوک

هتل آسترا ساترن بانکوک (n Astera Sathor) هتلى لوکس و 3 ستاره است، این هتل مدرن در فاصله 400 متری تا ساتورن پیر

و همچنین فاصله ی 10 دقیقه ای تا رودخانه فاصله دارد. هتل آسترا ساترن بانکوک به علت نزدیکى به امکانات و جاذبه های شهر بانکوک، این امکان را به شما خواهد داد که با صرف مسافتى کوتاه و به راحتى ، به مرکز شهر بانکوک برسید.

امکانات هتل آسترا ساترن بانکوک

در طول اقامت خود در هتل آسترا ساترن بانکوک از امکانات جامع این هتل بهرمند خواهید شد و تعطیلاتى خوش را سپرى خواهید کرد. در فضاى بیرونى این هتل زیبا چندین رستوران بین المللى قرار گرفته است ودر این هتل خدمات SPA نیز فراهم است که شامل ماساژ، استخر روباز، سالن بدنسازی و سونا مى باشد.

هتل آسترا ساترن بانکوک داراى استخر رو بازی است که استخر مخصوص بچه ها نیز در آن موجود می باشد.

دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم رایگان در اماکن عمومی از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود و کامپیوتر نیز در فضاى هتل براى استفاده مهمان موجود مى باشد و پارکینگ خصوصى رایگان و سرویس رایگان رفت و آمد نیز در هتل آسترا ساترن بانکوک مشاهده مى شود.

امکانات اتاق هاى هتل آسترا ساترن بانکوک

199 اتاق این مجموعه با معمارى خاص و منحصر به فرد خود آراسته شده است و امکانات کم نظیر اتاق های هتل آسترا ساترن بانکوک فضاى راحت و مدرن را براى شما ایجاد نموده است . اتاق هاى هتل آسترا ساترن بانکوک شامل سوئیت هاى سینگل یا دبل است که می توانید انتخاب کنید که منظره و چشم انداز اتاق شما رو به دریا باشد. تهویه مطبوع اتاق، سرویس بهداشتى، سشوار، دوش، لوازم بهداشتى و مبلمان لوکس و یک فضای نشیمن بزرگ با یک تلویزیون بزرگ تجهیزات اتاق شما را در این مجموعه کامل مى کند. سرویس نظافت اتاق ها نیز توسط کادر مجرب هتل آسترا ساترن بانکوک به صورت روزانه انجام می شود ، پس نگران پاکیزگى و نظافت اتاق ها نباشید.

رستوران هاى هتل آسترا ساترن بانکوک

طیف وسیعى از عطر و طعم را در رستوران مجموعه هتل آسترا ساترن بانکوک شاهد خواهید بود. رستوران اصلی و کافی شاپ مدرن این هتل در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس انواع متنوع غذا و دسر، طبخ و سرو می شود. رستوران بریدج یکی از رستوران های این مجموعه است و مکان مناسبی برای جمع محبت آمیز و خانوادگی شما خواهد بود. همچنین رستوران های این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانى به مسافران است؛ حتى می توانید وعده های غذایی خود را در فضاى باز زیباى هتل میل کنید و انواع غذاهاى مورد ذائقه ى مهمانان طبخ و سرو مى شود. همچنین هتل آسترا ساترن بانکوک داراى کافى شاپ هاى متنوعى مى باشد که مى توانید انواع نوشیدنى ها و دسر هاى متنوع را در آن میل کنید. اگر به دنبال تجربه و تست انواع غذاهای محلی تایلند هستید، در فاصله کمی از هتل خیابان چارونگ کرانگ واقع شده است و می توانید تجربه غذاهای تند و تیز تایلند را در این خیابان مشهور در سفر خود داشته باشید.

آدرس و تلفن هتل آسترا ساترن بانکوک

Address: 143 South Sathorn Road, Yannawa, Sathorn, بانکوک, بانکوک, 10120, Thailand

Phone: 006622127090

زمان تحویل دریافت اتاق

14:00 | 23:30

زمان تحویل دادن اتاق

5:00 | 12:00

اقامتی لذت بخش را در این هتل برای شما عزیزان آرزومندیم.

انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 227

به "معرفی هتل آسترا ساترن بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آسترا ساترن بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید