معرفی مدل هایی از دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی فوق لوکس

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شاید از آنجایی که ما و بیشتر افراد مدت زمانی زیادی را در حمام خانه خود نمی گذرانیم توجه چندانی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خانه که معمولا در یک مکان قرار می گیرند نمی کنیم. حتی اگر حمام خانه ما لوکس و تجملی هم باشد بازهم برای ما انگیزه ای ایجاد نمی نماید تا مدت زمان بیشتری را در آن سپری کنیم. اما بدون شک همین مدت زمان کوتاهی که قرار است در این مکان بگذرانیم باید همراه با آرامش و لذت باشد. حتی اگر فقط برای شست و شوی صورت، آرایش کردن یا دوش دریافت از آن استفاده می کنیم. وجود یک حمام زیبا و آرامش بخش، احترام و امتیاز مثبتی است که ما برای خود قائل می شویم. در این مطلب با دو نمونه از حمام های آرامش دهنده و البته لوکس آشنا می شویم که با طراحی بی نظیر خود محیطی شگفت انگیز را برای هر فردی که به داخل آن قدم می گذارد فراهم می نماید.

معرفی مدل هایی از دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی فوق لوکس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اولین مکانی که به آنالیز آن خواهیم پرداخت مدلی است که احساسی از ساخته شدن این حمام در دل یک سنگ را به بیینده منتقل می نماید. فضایی که در آن، حس بودن در یک غار سنگی به ما دست می دهد. دیوارهای ناهموار حمام در تضاد اما هارمونی با سرامیک های لطیف کف و قسمتی از دیوار این حمام هستند. این شکل دقیقا تصویر یک غار طبیعی که در آن طی هزاران سال، صخره های سنگی بر اثر فرسایش با آب ساییده و درخشان شده اند را نشان می دهد. حس و تصویری بسیار یگانه که نظیر آنرا نمی توان در هیچ مکان دیگری از خانه بوجود آورد.

مدل دوم مکانی مدرن و خیره کننده است که توسط طراحی بنام Paul Winds ساخته شده و حسی از سالهای قدیمی دهه 50 هجری شمسی یا دهه 70 میلادی در خود دارد. با توجه به گفته طراح در این حمام از موادی استفاده شده تا حس بودن در نهایت راحتی، آرامش، گرمی و ظرافت را به بیننده منتقل کند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، این گرم بودن دکوراسیون حمام را می گردد با نگاه به کفپوش ها و دیوارپوش های چوب و سنگ طبیعی به راحتی متوجه شد. استفاده از وان و سینک روشویی چینی چهره لوکس این حمام و سرویس بهداشتی را کامل می نماید.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1396

به "معرفی مدل هایی از دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی فوق لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مدل هایی از دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی فوق لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید