لالیگا در هفته ای که گذشت

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در هفته یازدهم لالیگا، رئال مادرید پیروز شد و بارسلونا به سختی توانست سه امتیاز بازی را به دست آورد.

لالیگا در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم لالیگا با یک بازگشت برای بارسلونا صدرنشین همراه شد و رئال مادرید پس از چند هفته توانست در این رقابت ها پیروز گردد.

در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بارسلونا مهمان رایووایکانو بود. این تیم با گل لوییس سوارس در دقیقه 10 پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد. در حالی که به نظر می رسید شاگردان ارنستو والورده شکست را پذیرفتند عثمان دمبله و سوارس با گل های خود توانستند سه امتیاز بازی را برای تیم کاتالانی به ارمغان آورند.

رئال مادرید با نخستین حضور سانتیاگو سولاری در سانتیاگو برنابئو به عنوان سرمربی توانست به سختی وایادولید را شکست دهد. وینیوسیوس جونیورز در دقیقه 83 نخستین گل سفیدپوشان را به ثمر رساند و سپس سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا مادرید دو بر صفر پیروز گردد.

اتلتیکومادرید با وجود گل زیبای آنتوان گریزمان در دقیقه 69 نتوانست این پیروزی را حفظ کند و برابر لگانس یک بر یک مساوی کرد.

در آخرین بازی این هفته اسپانیول با پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو توانست با 21 امتیاز به صندلی دوم جدول صعود کند.

نتایج کامل هفته یازدهم لالیگا

لگانس 1-1 اتلتیکومادرید

رئال مادرید 2-0 وایادولید

والنسیا 0-1 خیرونا

رایو وایکانو 2-3 بارسلونا

ایبار 2-1 آلاوس

ویارئال 1-1 لوانته

اوئسکا 1-1 ختافه

رئال سوسیداد 0-0 سویا

رئال بتیس 3-3 سلتاویگو

اسپانیول 1-0 اتلتیک بیلبائو

در ادامه لحظات جذاب و دیدنی این رقابت ها را می بینید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 121

به "لالیگا در هفته ای که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا در هفته ای که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید